اشتباهات

دلم میخواد به گذشته برگردم و یه چیزایی رو جبران کنم . حذف کنم اضاف کنم . پاک کنم و اثرش از بین ببرم .

کاش میشد به عقب برگردم و برای یه چیزایی بیشتر و درست تر فکر کنم و تصمیم بگیرم. یه سری از اشتباهات متاسفانه اثر بسیار طولانی مدتی دارند و ریشه آدم رو میسوزونن.

من خسته م از اشتباهاتم.  آرزو میکنم یه جوری ازشون رها بشم .

شاید برای خواننده ها سوال پیش بیاد که این چه اشتباهی هست که اینطور منو آزرده ، اما هر آدمی تجربه های مشابه منو تو اشتباه کردن داره .

من البته سعی  کردم از تجربه هاش استفاده ببرم . چون بر این باورم که تو هر شری خیری هم هست و هر اتفاق بدی حکمتی داره .

اما اگه میشد باز انتخاب کنم جور دیگه ای انتخاب میکردم و جور دیگه ای تجربه می گرفتم. 

کاش پاک کردن اشتباهات مثل پاک کردن غلط املایی بود .برای  همه پیش میات که به حس کنونی من برسن و این اشتباه میتونه خیلی هم کوچیک و جزئی باشه اما طرف عامل به این اشتباه رو آزار بده. اشتباه مثل یه دروغ یا پنهان کاری برای دفاع از باورها و افکار شخصی برای هرکسی پیش میاد . اما کاش عوارض طولانی مدت نداشته باشه .

وقتی این صفحه رو باز کردم اصلا نمیدونستم از چی بنویسم و موضوع خاصی تو ذهنم نبود . و یه دفعه این افکار بصورت کلمات روی این صفحه سفید نقش بست . نقشی که خیلی قشنگ نیست اما واقعیت هست .

خدا کنه که همیشه برای هر کسی راهی برای جبران باشه اگه که راه برگشت هم وجود نداشته باشه . شاید اینجوری سبک تر بشیم و راحتر بخوابیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 14:08

طلوع ماه شنبه 27 آذر 1395 ساعت 14:53 http://mmnnpp.blog.ir

مادرها بوقتش بچه را از شیر می‌گیرند، 
بچه مثل ابر بهار اشک می‌ریزد، 
خبر ندارد مادر برایش چه سفره غذایی پهن کرده، 
گرفتن‌های خدا از این دست است...

محمدرضا رنجبر

طلوع ماه پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 10:36 http://mmnnpp.blog.ir

خوب کاری کردی عزیزم.

طلوع ماه پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 08:29 http://mmnnpp.blog.ir

سلام دوست خوبم.منم اشتباهات زیادی داشتم تو زندگی.همه اینجورین.ولی اگه تبعات اشتباهات گذشته ات تموم شده و رفته دیگه بهش فک نکن.و فراموششون کن.اگرم هنوز تبعاتش هست و ادامه داره بازم فراموششون کن و بریزشون دور تا سبک شی.فک کردن بهشون فقط خسته ات میکنه.همین.

سلام عزیزم شما خوبی. آره راست میگی خودمم سعی میکنم همینطور باشه . اما دیشب دلم خواست از حس و فکرم بنویسم دیگه

سلام دوست خوبم

از وبلاگ و وبسایت " آرامش درون " ( استاد الهام ارباب پور نویسنده کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم " و برگزار کننده کلاسهای آرامش ) دیدن فرمایید .

منتظر حضور گرمتان هستیم .

شاد باشید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد