امروز اینجا میشه گفت خیلی سرد شده . امروز برا بار اول موقع کار رفتن لباس گرم خواهم پوشید .

من عاشق این سرمام.  چون اینجا 9 ماه سال هوا خیلی گرمه و باید هوای حالا رو بچسبم و لذت ببرم . برای همین تو پوشیدن لباس گرم تعلل میکنم تا سرما رو با تمام وجودم احساس کنم .

کاش معجزه میشد و برف هم میبارید.  این دیگه زیاده خواهی من بوده تو این شرایط جغرافیایی.

من حالم خوبه خدا را شکر. مشغول کار و آشپزی و روتین روزانه م .

راستی از مهر یه آزمایش دادم که باید همون موقع میبرد م دکتر ببینه. اما بعد گذشت سه ماه هنوز نتونستم ببرم نشون دکتر بدم دیگه خودتون میدونید چرا ...

دعا کنید یه فرصتی پیش بیاد که بتونم  جواب آزمایشم  ببرم نشون بدم . که دیرتر نشه.

امیدوارم هفته خوبی پیش روی همه باشه .

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه شنبه 20 آذر 1395 ساعت 11:37 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.روزت بخیر.منم ترجیح میدم تو سرما بلرزم تا اینکه تو گرما عرق بریزم.
ازمایش چی بوده؟ سه ماه که خیلیه.حتما هرجوری شده ببرش نشون بده.انشاالله که خیره.

سلام عزیزم چیز خاصی نبوده چکاپ تیروئید و آهن بوده . ممنونم

تیلوتیلو شنبه 20 آذر 1395 ساعت 10:29

سلام عزیزم
روز بخیر
خوبی؟
واقعا تازه داره سرد میشه؟
من عاشق لباسای زمستونی هستم ... شال ... کلاه... دستکش... پالتوها... پلیورها... و خیلی خوشحالم که اینجا لااقل سه چهار ماه میتونیم اینطوری لباس بپوشیم
جواب آزمایش هم شاید دیگه دکترت نپذیره... گاهی فقط یک ماه جواب آزمایش قبلی را قبول میکنن... امیدوارم زودتر فرصت را برای خودت جور کنی

راست میگی؟شاید قبول نکنه؟ چه بد میشه الکی کلی هزینه آزمایش دادم . کاش بشه پس زود برم نشون بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد