شب پر ستاره

سلام به همه دوستان خوبم.

هوا اینجا در حد هوای بهاری هست و آدم دلش میخواد بره شب گردی کنه . شب گردی از نوعی که حالت رو از هر چیز منفی و ناراحت کننده خالی کنه . یعنی برا خودت تا هر جای شب و تا هر جای تاریکی که دلت خواست بری . بدون ساعت و بدون گوشی همراه و بدون هر چیزی که از رفتن محدودت کنه . بدون اینکه لازم باشه پشت سرت رو نگاه کنی و بدون اینکه نگران آدم های پشت سرت باشی.

آنقدر بری و بری که با هر قدم یک فکر منفی یه خاطره بد بیفته و به خورد زمین بره . اینقدر راه بری که تو سرت و وجودت هیچ چیز تلخ و منفی باقی نمونه.

یه جوری باشه که هر جا هم دلت خواست توقف کنی و به لحظه ای که توش هستی فکر کنی و حال اون موقع ت رو ستایش کنی و سپاسش رو به جا بیاری .

خیلی دلم میخواد برم و رها بشم . من این چنین دختری هستم با همین آرزوهای کوچولو . خدا رو شکر میکنم . این روزها بیشتر شکرگزاری میکنم و بیشتر قدر خودم رو میدونم.

معلوم نیس فردایی که باشد من هم باشم . پس چرا حال الانم رو تباه کنم . من باید با زندگی پیش برم و نذارم کسی مانع آرامشم بشه.

راستی این هفته تو هر جلسه یوگا حرکاتم رو خیلی خوب اجرا میکردم و مربی خیلی خوشش میومد و منم ذوق میکردم که به حرکاتم بیشتر تمرکز کنم و واقعا لذت بیشتری می برم .

شب تون پر ستاره با آرزوهای رنگارنگ.

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 09:12 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.چ خوب.انشاالله بهترم باشی.کلاسات چی شد؟برقراره؟

سلام خوبی عزیزم. کلاس که میرم خدا را شکر. منم خوبم

تیلوتیلو چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 08:53


سلام بر دختر گل
چقدر شما قوی و با انرژی هستی
هورا
امیدوارم مادرجانتون بهتر شده باشن... امیدوارم روزگارت واقعا بهتر باشه... امیدوارم هرچیز خوبی میخوای به دست بیاری
ما اینجا با پالتو و بافتنی و یه عالمه لباسهای دیگه نشستیم و هوا سرد شده...

سلام تیلو خوبی. ممنونم .مامانم بهتره شکر . من هنوزم لباس گرم نپوشیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد