آدم ها ، من و کفش هام .

دغدغه بعضی آدمها خیلی بی ارزش و پوچه

مثلا تعداد کفش های تو رو میشمارن و حتی 1000 تومن تو دستت نمیذارن . شماردن نه از اون نوع که حسادت توش باشه نه بلکه از نوعی که نیش توشه . نیشی که زهرش تا ته وجودت رو میسوزونه .

اصلا بعضی ادمها رو باید از صفحه خیال و فکر پاک کرد . نباید بشون جا داد . نباید وقت و حس و جون برای فکر کردن بشون خرج کرد . باید ندیده و نشنیده گرفتشون .

بعضی آدمها هم فقط تو این دنیا جا اشغال میکنن و هیچ فایده ای برای اطرافیان شون ندارن . علف هرز اسمش بد در رفته اما اونم خاصیت داره و برا محیط زیست فایده داره . اما این آدمها از هر علف هرزی هرزترن .

یه آدمایی هم هست عین تو قصه ها ، دل گنده ، رئوف القلب ، جیب پر و دست باز . هر کاری از دست شون بربیات برات دریغ نمیکنن. خدا این آدما رو زیاد کنه .

همیشه دلم میخواسته اینقدر پول دار بودم که به نیازمندان کمک میکردم . و گره از مشکل شون باز میکردم .

حالا اون آدما که دغدغه شون فقط شماردن کفش های منه ، خدا هدایت شون کنه .

اصلا ولش کن من هر چندتا کفش دارم از زحمت و پول تو جیبی خودمه . به کسی هم ربط نداره . دستم رو هم پیش کسی دراز نکردم و خدا نکنه یه روزی محتاج اینجور آدما بشم . بعضی ها اندازه کوچکی دلشون رفتار میکنن . خیلی ضعیف و خیلی ناچیز و بی ارزش.

برای اینکه براتون سوال پیش نیات خب مگه من چند تا کفش دارم که مسئله شده !!! باید بگم من درحال حاضر سه تا کفش دارم که قابل استفاده هستن و یه دونه کفش پیاده روی دارم که دوستم بم کادو داده . نمی گم کمن چون بعضی ها همین رو هم ندارن . اما زیاد هم نیستن . خب من هر روز میرم سرکار نمیشه که فقط با یه کفش هی برم وهی بیام . آخرین کفش که خریدم و هنوز درحال استفاده هست مربوط میشه یه یک سال .


نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 09:23

سلام خوشگل کفش قشنگ من
خوبی؟
گوشهات را به این حرفا ببند... اصلا انگار نمیشنوی... و تازه به نظر من زودتر فکر یه جفت کفش خوشگل و تازه باش... یک جفت پاییز خوشگل الان بخر... تا بعد بریم سروقت خریدای عید... اصلا هم توجه به حرفای دیگران نکن ... در ضمن این عادت را هم بهشون نده که پول ازشون نگیری... اتفاقا پول هم ارش بگیر و کفش بخر... وظیفه شونه...

وای تیلو با هر جمله ت کلی خندیدم . ای ول دوست خوب من . ممنونم که هستی.

فرساد سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 14:14

سلام
چرا ندیده می گیری نادانی اطرافیان رو. اصلا ندیده نگیر، یک مقطعی از زندگی بدون مثل یک ترم که باید تموم بشه تا جای شما با اون آدم نادان عوض بشه
فقط توی این تایم محدود شما فرصت داری که یاد بگیری چطور با اطرافیانتون زندگی کنید که اونا بعدا شما را نادان حس نکنند

بله خب حق با شماست . آدم باید بتونه از بطن هر اتفاق بدی چیز خوبی دربیاره. و تبدیلش کنه به فرصت یادگیری

طلوع ماه دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 16:46 http://mmnnpp.blog.ir

چاره اش همونه که خودت گفتی.ندیدن و نشنیده گرفتن.هرچند که خیلی سخته.ولی تو دختر روزهای سختی.

بله سعی میکنم عزیزم

فرساد یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 22:52

سلام
خدا را شکر کن که خودت زحمت می کشی و خودت هم لذت خرج کردن دسترنج خودتو حس می کنی
شمت یک عنصر سالم و فعال جامعه هستی که از 50 درصد جامعه مفیدتر زندگی می کنی
اما بیا یه حس زیبا را هم تجربه کن
هر زمانی با یک فرد نادانی برخورد کردی که خواست شما را کوچکتر ببینه برای خودت یادداشت کن، و مطمئن باش روزی میرسه که از آون فرد نادان شرایط شما به مراتب بهتر میشه، طبق قانون طبیعت جای شما عوض میشه،
اما مواظب باش در شرایط بهتر با زیر دست ها چطور برخورد می کنی
شاد و سلامت و خوشبخت باشی دوست من

سلام خوبید . خیلی ممنونم که اینجوری منو همراهی میکنید و سعی دارید حالم بهتر کنید . من متاسفانه ناچارا همیشه با این گونه نادانی در ارتباطم. خیلی عذابم میده اما باز سعی میکنم ندیده بگیرمش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد