من خوبم

تصورات ذهنی ام ازآن اتفاق کمرنگ تر شده و ضعیفه بودنم رو هم کمتر به یاد میارم .

حالم بهتره . روزها رو سر میکنم با انگیزه بهتر زندگی کردن .

اصلا مگر فرقی هم می کنه که من غصه بخورم یا نه . زندگی همان گونه که هست پیش می ره . پس من باید ذهنم و روحم رو صاف کنم . باید رها بشم مث یه پر .

حرف خاصی برای گفتن ندارم . بعد هر جمله فکر میکنم که چی بنویسم اما واقعا حرف مهمی ندارم و همه چیز روتین پیش میره .

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 08:25 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.صبحت بخیر خانوم گل.قطعا غصه خوردن دردی از ادم دوا نمیکنه.
خوشحالم که بهتری...

12 یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 11:14

وقتی نظرتون در مورد خودت ضعیفه است .
وضعیتت همینی که هست باقی میمونه.

متاسفم برایتان

بله حق با شماست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد