تیتروار

دیروز یه جورایی وقتم رو به نقاشی کردن سر کردم . روزام خیلی طولانی تر شده .

تازه از باشگاه برگشتم.

دیروز یه نوتلای کوچولو خریدم که کلی ذوق زده م کرد .

به چند تا مدرسه برا کار سر زدم اما همه گفتن ما خودمون هم اضافی هستیم ... جالبه !!!

گفتنی خاصی ندارم.

فکرم مشغوله یه دوست شده که فکر کنم از یه حرف من ناراحت شده و نمیدونم چطور از دلش دربیارم . خداییش منظوری نداشتم . البته بیشتر از اینا هم روش حساب باز کردم که ازم ناراحت نمیشه . شاید من اشتباه کردم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 17:36

سلام.خوبی دوست جان؟
واسه کار اگه میتونی تو این موسسات کاریابی که تو همه شهرا هست ثبت نام کن.اولش که رایگانه.بعد اگه موردی قطعی شد اونا یه درصدی از حقوقت رو میگیرن...

ممنون از پیشنهادت

محمد یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 10:52 http://seventhsky.blogsky.com/

اول فکر کردم نوتلا چی می تونه باشه؟ حیوان خانگیه؟
بعد گوگل سرچ کردم دیدم شکلاته!!!!

جدی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد