منم خوشکلم بخدا ...

از امروز دیگه اموزشگاه کلاس ندارم . این یعنی شروع روزهای خسته کننده و ملال آور خونه نشینی با مشقات فراوان . تا شاید نیمه دوم مهر که ترم جدید شروع بشه . دنبال کار هم بودم و چند جا سراغ گرفتم اما متاسفانه جور نشده . این مدت اصلا وقت نکردم درست و حسابی بیام پای سیستم .

از موهام خسته شده بودم و تقریبا سه ماهی هست که فکر کوتاه کردن شون بودم البته نه کوتاه کوتاه . فقط درحدی که سبک بشن و مدل بگیرن . مامانم مخالف کوتاه کردن مو هست و با چونه راضیش کردم .با این سن حتی اختیار موهام ندارم . اگه بخاطر مامانم نبود بدم نمیومد که یه مدل کوتاه تا گردن بزنم و یه تغییر اساسی بدم و بعد هم بلند میشه . اما خودم موهای بلندم رو دوس دارم ولی چون مراقبت زیاد میخوات و من حتی تو خونه هم روسری از سرم نمیفته ، مسلما باید یه جور دیگه حواسم به موهام باشه . دیگه با دوستم هماهنگ کردم و یه جای خوب معرفی کرد و دیروز رفتم و درحدی که سبک بشه و یه مدلی بگیره کوتاش کردم . البته درحدی شد که اصلا معلوم نیس دست خورده . حتی خودم حالا نگاه میکنم میگم کاش میگفتم کوتاه ترش کنه . با سشوار مدلش خیلی قشنگ شده . اما حیف که حتی ار دست اقا اتو و سشوار نمیتونم بزنم . به دوستم گفتم ازم عکس بگیره خیلی هم قشنگ شدم . یه وقتایی تو این برنامه های فوتوشاپ خودم رو آرایش میکنم و ابرو اصلاح میکنم نمیدونید چقدر تغییر میکنم و خوشکل میشم . یعنی حتی خودم که نگاه میکنم حسرت میخورم که چرا نمیتونم با چند تا تغییر کوچولو یه حال خوب به خودم بدم و از این قیافه تکراری خسته کننده راحت بشم .

دوستم کلی ذوق کرد گفت چقدر تغییر کردی و قشنگ شدی . البته از شرایطم خبر داره و میدونه که تو چه شرایطی زندگی می کنم .

حتی از زیبا دیدن خودم محرومم . آخه این چه زندگیه که همش حسرته . چه فایده داره که یه عمر اینجا دست خالی و بدون رسیدن به آرزوهات زنده باشی و بعد هم بمیری بدون اینکه به آرزوهات برسی .

ته قلبم خالیه خالیه .

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 01:56 http://khunamun.blogsky.com

سلام عزیزم.
پس چی که خوشگلی. نازی تو دوست خوب من.

قربونت برم. میگما یواشکی دست ببر به صورت خورد خورد آررم آروم کم کم رج به رج که آقا نفهمه.

ممنونم زهرا جونم قربونت بشم تو هم دوست خوب منی

طلوع ماه پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 15:24 http://mmnnpp.blog.ir

مطینم که زیبایی...طبیعیه که دل ادم همیشه تغییرات خوب و تنوع میخواد.امیدوارم به زودی شرایطش برات جور بشه...

مرسی عزیزم جواب کامنت خصوصی رو شنبه میدم که به سیستم دسترسی دارم از گوشی سختمه

امیر پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 10:41 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
وبلاگ و دلنوشته های خوبی دارین.دلم گرفت از بعضی نوشته ها.دل که زیبا باشه چهره هم زیبا میشه.
توکل بر خدا

ممنونم از حضورتون . توکل بر خدا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد