دعوت افطاری

افطاری خونه داداشم دعوتیم. فردا هم یوگا دارم . فرصت شد میام تعریف میکنم. از همه معذرت میخوام برا پست های تلخم.


پ ن _ امشب ما مهمان داریم . کار زیاد دارم . ایشالا فردا صبح میام تعریف میکنم.

پ ن _ خواهرم رفت حمام امروزم خیلی کار دارم نمیتونم بشینم پای وبلاگ . گلوم هم از حالا خشکه.

نظرات 5 + ارسال نظر
طلوع ماه پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 09:34

سلام
کجایی خانومی
حالت خوبه؟

سلام عزیزم امروز هستم خوبی شما؟ۀ

طلوع ماه دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 14:59

خسته نباشی.
هروقت تونستی بیا.

زهرا دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 01:11 http://khunamun.blogsky.com

خوش بگذره خونه داداشت.
عزیزم ما منتظریم. انقدم نگو حرفام تلخه پستام تلخه اینجا ماله توعه. مال سبک شدن تو. کسی خوشش نمیاد نیاد. ما دوستت داریم دوست خوبم :*

فدای مهربونیت. هنوز گیرم نشد بیام بنویسم

طلوع ماه یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 10:31

ااینجا مال خودته و حق داری هرچی بخوای بنویسی.
امیدورام به زودی حالت خوب بشه وبیای.
در هرصورت ما اینجا باهاتیم.

ممنونم عزیزم واقعا وجودتون برام ارزشمنده

تیلوتیلو یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 08:12 http://meslehichkass.blogsky.com/

نوش جونت بشه افطاری
چه دختر با اراده ای هستی که تو این گرما با زبون روزه کلاسهای یوگا را دنبال میکنی
من که همه چیزم تعطیله

وقتی بیرون خونه باشم حالم بهتره مخصوصا که ورزش و یوگا خیلی هم اثر مثبت دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد