تفرقه پدری

سلام به همگی. من خوبم و سعی میکنم خوب باشم . اما بذارین تا یه حدی که بتونم  از ماوقع دیروز تا امروز بگم براتون.  دیروز عصر که از کار آمدم دیدم آقا باز جنگ و دعوا راه انداخته . به این خواهر متاهلم گیر داده که چرا خونه اون خواهر متاهلم نمیره . جریان مفصله.  آخه آقا اون یکی خواهر رو که قبلا هم براتون گفتم که با شوهرش چقدر پیش آقا عزیزن و احترامش تا حد چاپلوسی میذارن و آقا هم خیلی تو سر بقیه خواهر برادرا  میکوبتشون و باعث تفرقه و حسادت بین بچه ها شده. اونا به این خواهرم سر نمیزنین  و حتی به بقیه ،بشون گله نمیکنه اما هی به بقیه گیر میده که چرا نمیرید خونه خواهرتون. خلاصه خواهر کوچیکم جوابش داده اونم بش کلی بر خورده که چرا جواب میدی و به همه مون حرف زد و توهین کرد که شما دمپایی فلانی هم نمیشید.  انگار که ما بچه هاش نیستیم و فقط اون دخترشه. با این کاراش باعث قهر برادر بزرگم با این خواهر نامبرده شده. البته ما سعی می‌کنیم این حرفاش رو رابطه مون با اون خواهر تاثیر بد نذاره اما واقعا گاهی از مقایسه و سرکوفت زدن شورش درمیاره. البته همین خواهر عزیز زمانی که به آقا بدهکار بودن .آقا هر روز میشستشون و میرفت دم مدرسه شوهر خواهرم طلب پولش میکرد تا اینکه بدهی رو دادن و بعد بزرگواری از شوهرخواهرم بود که کینه نگرفت و خیلی احترام گذاشت تا اینکه اینقدر عزیز شدن که شدن تاج سر آقا و بقیه شدن اخ.

بگذریم تازه واردها ی عزیز اگه آدرس وبلاگ بذارین منم برسم خدمت تون. ممنونم که بهم سر میزنید و محبت میکنید.

جواب آزمایشم بردم دکتر خدا را شکر مشکلی نداشت . فقط باید بیشتر به نوع خورد و خوراکم دقت کنم.

ممنون که هستید . دوستون دارم.


نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 17:22 http://khunamun.blogsky.com

ای بابا. چه میشه کرد. بالاخره که چی. اخرش یکی باید جلوش وایسته

چنین کسی خلق نشده

مینا دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 12:31

سلام
ظهر بخیر.
چ بد.نمیدونم چی بگم.
خوشحالم که خوبی.

قربونت عزیزم.

تیلوتیلو دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 11:26 http://meslehichkass.blogsky.com/

من فقط میگم امان از پیری که گاهی چه به سر آدمها میاره
ای بابا
رابطه بچه هاش را هم داره بهم میزنه... خدایا...

باور کن همیشه عمرش همینطور بوده یکی رو تو سر یکی زده. حال من خوبه نگرانم نباشی مهربون.

تیلوتیلو دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 11:23 http://meslehichkass.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد