یه پست کوچولو

من حالم خوبه . گفتم که ننوشتنم موقتیه . یه وقتایی آدم دلش تنهایی و گوشه گیری و بی خبری میخوات . هر چند که من نمیتونم نه تنهایی و نه گوشه گیری رو تجربه کنم تا شاید حالم بهتر بشه . اما بطور حداقل شاید یه راه هایی باشه که حال آدم رو بهتر کنه .

داشتن دوست بزرگترین نعمته . من دوستام رو خیلی دوست دارم و برام خیلی عزیزن . مجازی و غیر مجازی هم نداره . دوستای مجازی اینجا بهم جون و روح میدن . دوستای واقعی م هم بیرون از این مانیتور . و تو همه آدما خوب و بد و کم و زیادی هست . ممنونم که بهم سر میزنید و ازم میخواید که باشم و بمونم . ممنونم که بی تفاوت نبودید.

کلاس خصوصی تموم شد هنوز هم معلوم نیس بخوان ادامه بدن یا نه . اما روز آخر شاگردام پشت سرم گریه کردن و این باعث شد که احتمال ادامه کلاس بیشتر بشه . الان یه ساعت 6 شنبه و چهارشنبه آموزشگاه کلاس ندارم بهشون گفتم اگه بخواین این ساعت رو فقط میذارم برای شما و آموزشگاه کلاس نمی گیرم . حالا تا ببینم چی میشه .

دیگه جونم بگه براتون ....

چی بگم ...

همین .

نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 16:49 http://meslehichkass.blogsky.com/


چطوری دوستم

مرسی عزیزم . خوبی تو ؟

مینا یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 14:32

سلام مجدد
پستای قبلترو که خوندم خیلی ناراحت شدم
نمیدونم از نظر اعتقادات و مذهبی چ جوری هستی ولی تا حالا اونا رو امتحان کردی؟مثلا نماز استغاثه به حضرت فاطمه و یا ...
منظورم صرفا برای ازدواج نیست.برای گشایش تو زندگی وبهتر شدن حالت...

سلام عزیزم . اهل نماز و روزه هستم سعی میکنم خیلی چیزا رو رعایت کنم . افراطی نیستم . اما اگه بدونم گشایشی صورت میگیره امتحانش ضرر نداره . ممنون میشم راهنمایی م کنی .

تیلوتیلو شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 10:50 http://meslehichkass.blogsky.com/

فدات مهربون

قربونت عزیزم

مینا جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 16:17

سلام خانومی
خوشحالم که بازم مینویسی.
چقد خوبه که همین کلاس ها و اموزشگاه رو داری.
امیدوارم بهتر و بهتر از همیشه باشی.

ممنون عزیزم . واقعا یه دنیا محبت میکنی که بهم سر میزنی .

تیلوتیلو پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 09:58 http://meslehichkass.blogsky.com/

ممنون که نوشتی
دیدی درست میشه
فقط لازمه لبخند بزنی و توکل کنی
تا همه چی مرتب بشه

سلام خوبی عزیزم. مرسی از مهربونیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد