خداحافظ زمستون

امروز میخوام برم بازار .  اینجا هوا بهاری شده . البته همراه با گرد و خاک که قشنگ از یکم اسفند شروع شده .

بعضیا کولر روشن کردن ما که نه هنوزیم . ولی من لباس زمستونی هام رو جمع کردم .

از اینکه با این سرعت با زمستون خداحافظی کردم ناراحت شدم . آخه ازاین به بعد همش گرما و گرما و خاکه . سعی میکنم دیدم رو قشنگتر کنم که دیگه از گرما کمتر ادیت بشم .

زندگی همینه دیگه . همین گرما و همین سرما . همین خوب و بدها . همش رو باید باهم پذیرفت . مثل آجیل میمونه . نباید گلچین کرد . باید از همه ش لذت برد .


پ . ن

راستی دیروز قبل کلاسم رفتم خونه یکی از دوستام که یه تمرین کتاب ازدواج رو با هم انجام بدیم . زمان کمی پیش هم بودیم اما خوش گذشت . چون اونم از دست مامانش خیلی راحت نبود . مراسم تمرین رو دزدکی انجام دادیم . شمع روشن کردیم و جملات منفی رایب ازدواج رو خوندیم و خندیدیم و از بین بردیم . تند تند شد اما خیلی خوب بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 09:34 http://meslehichkass.blogsky.com/

وای
به این زودی
بیا اصفهان از این هوای ملس لذت ببر
میدونی چقدر هوا محشره
امیدوارم روزهای پر نوری در پیش رو داشته باشی
میخوای بری چی بخری؟

آره والا به این زودی .
خرید عیدی ندارم اما یه کوله برا وسایل ورزشم میخوام و یه سری خورده ریزه مثل کرم و آرد و وانیل و اینجور چیزا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد