مجازی ها

هر وقت فرصت میکنم ، میام و به همه سر میزنم و کامنت میذارم ، اما کسی به من سر نمیزنه . خیلی بده برای چندمین باره که میفهمم روابط مجازی هیچوقت حقیقی نیستن . یکی چند روز میات بت سر میزنه و ابراز محبت میکنه بعدشم بیخبر و بی دلیل غیبش میزنه . البته من خودم زیاد وقتی برای این محیط ندارم برای همینه ازکسی توقع ندارم و از کسی هم ناراحت نمیشم . ولی واقعیت اینه که من هم کمرنگ تر میشم . البته به خوندن پست ها همچنان ادامه میدم ، چون نسبت به پست گذاشتن ،  این خوندن ها برام اهمیت بیشتری داره . اگه حرف مهمی در جواب به پست داشتم مینویسم ، اگه با جمله ای تونستم آرامشی در کسی ایجاد کنم ، مینویسم . اگه نه میخونم و میرم.

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا جمعه 4 دی 1394 ساعت 01:19 http://khunamun.blogsky.com

سلام عزیزم.
خوبی؟؟
منم خیلی سرم این روزا شلوغه. برا همین کم میام. آخه من کامپیوترم ندارم که با گوشی باید بیام و نظر بزارم برا همین کمی سخته برام. ولی یادت هستم. بهت سر هم میزنم.
کلاسات خوب پیش میره؟
من که فک کنم این ترم نمره کلاسیم زیاد خوب نباشه. آخه تیچر همش بهم میگه تو کوتاه کوتاه حرف میزنی. از رایتینگ هامم خیلی ایراد گرفت ترمهای پیش رایتینگهام خیلی خوب بود ایراد نداشت این ترم خیلی ازم ایراد میگیره:( شنبه کارنامم میاد ببینم چه کردم! البته امتحانمو خوب دادم.
هوا اونوارا چطوره؟ بارون نیومد؟ همه چیز رو به راهه؟

سلام عزیزم مرسی که سر زدی . انشالا امتحانت خوب میشه . مهم یادگیری خودته حالا زیاد به نظر معلمت حساس نشو . اتفاقا من میدونم چقد تو پشتکار داری و البته میدونم سرت شلوغه ناراحت نمیشم . هوا اینجا سرد شده نسبت به پارسال هم بارون بیشتری میزنه . منم خدا را شکر خوبم و راضی.

توت پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 09:45 http:// pasazvesal.blogsky.com

سلام
حالت چطوره؟ من کم نوشتنت رو دلیل بر بهتر بودن حالت گذاشتم امیدوارم همینطوری هم باشه (:

خودت رو واسه اتفاقات مجازی زیاد ناراحت نکن

مرسی عزیزم . واقعا لطف کردی سر زدی . ممنونم . آره بابا یه دردل سردلی بود نه ته دلی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد