من یا رها

سلام به همگی .

خبر خاص و قابل عرضی ندارم. خدارو شکر خوبم و به همون کارای قبل مشغولم .

هنوز دارم از نظر روحی رو خودم کار میکنم و نسبتا موفق بودم . در زمینه فرانسه هم دارم پیشرفت میکنم و خیلی برام شیرین و لذت بخش شده.

دلم بازار رفتن و خرید میخوات . خیییییلی وقته یه بازار درست نرفتم هر بار هم بوده عجله ای در حدی که فقط یه چیز بخرم و برگردم تند و تند و بی حواس رفتم و برگشتم .  دلم میخوات برم بازار و سر کیفم نگاه کنم و کسی هلم نکنه و یه مقدار خرید دارم . دوس دارم یه پارچه مانتویی ، بلوز خونگی ، کلیپس و کش مو و یه چند تا چیز دیگه بخرم . البته بدونید که اینجا خیلی همه چی گرونه اما چه میشه کرد . خیلی دوس داشتم الان مشهد یا شیراز باشم . بگردم ، بخورم و همه چی بخرم .

خیلی دلم هوای سفر داره اما ترجیح میدم خانوادگی نباشه . یعنی دوستانه یا مجردی خیلی بیشتر بم خوش میگذره ، چون خودمم و خودم . نگران کار کسی نیستم و برای هر قدمی که برمیدارم لازم نیس نظر کسی رو بگیرم . رها و آزاد .

راستی یه سوال اگه قرار بود اسمتون رو عوض کنین چه اسمی دوس داشتین برا خودتون انتخاب کنین . البته من خدا را شکر از اسمم و فامیلم خیلی راضیم و هیچوقت از هر دوش بدم نیومده . اسمم رو هم خیلی دوس دارم . اما اگه قرار بود عوض کنم میذاشتم     رها     .  چون واقعا به حسش و معنویتش نیاز دارم همیشه دوس دارم رها باشم مثل یه پرنده سبک و آزاد .

نظرات 7 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 12:37 http://meslehichkass.blogsky.com/

میدونم که سخت مشغولی
خدا را شکر
امیدوارم که خوب باشی و شاد

مندرخدمتم. تو خوبی؟؟؟؟

بآنو چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 22:09 http://colored-days.blog.ir/

بهار :)
یک دوره ای هم دوستام بهار صدام میزدن.

بهار هم اسم خیلی قشنگیه

مریم بانو چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 16:03 http://www.rozhan313.blogsky.com

سلاام...
چه خوب که حالت خوبه...
خوبه که حال خرید داری ، من اصلا حس و حال خرید ندارم ، برعکس تموم زنها یه کمی هم بدم میاد...
راجع به تغییر اسم قبلا هم پیش اومده که فکرش رو بکنم و دوست ندارم اسمم چیزی جز مریم بود...
ولی دوست دارم اسم دخترم جانان باشه

البته یه وقتایی خوبه که خرید دوس نداشته باشی به نفع جیبت هست من خودمم گاهی حس میکنم اصلا دوس ندارم بازار برم . اما این حسم بندرت پیش میات . اما خوبیش اینه که پول بیشتری تو دستم می مونه.

زهرا دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 13:47 http://khunamun.blogsky.com

عزیزه دلم خیلی خوشحالم. خداروشکر که حال روحیت بهتره. بهترم میشه. خیلی بهتر. خداروشکر فرانسه رو هم که راه افتادی. چه پشتکار و اراده ای داری احسنت.
وای آره گفتیییی.... منم دلم مسافرت میخواد. یه مسافرتی که خودم برنامشو بریزم و کلش دست خودم باشه. اونجوری همش بزرگترا تصمیم میگیرن تو سفر چجوری بگردیم کجاها بریم و اینا.
کاش جور بشه هم برا تو هم خودم ؛)

انشالله عزیزم. تو سلامت باشی.

مندوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 10:49 http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر خوشحالم که توی فرانسه پیشرفت کردی
من اصلا اهل زبان خوندن نیستم
کاش یه ذره تو این زمینه ....

مرسی عزیزم . من درخدمتم.

مندوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 10:48 http://meslehichkass.blogsky.com/

سلام دوست جون
منم دلم هوس خریدکرده
شیراز که خیلی گرونی بود برای خرید اصلا خوب نبود
مشهد هم بدک نیست
ولی کلا آسمون همه جا همین رنگه
اسمم را اگه بخوام عوض کنمممممممم ...... میزارم آلا
اما منم مثل خودت از اسم و فامیلم راضی هستم

آره خب گرونی همه جا هست اما من نسبت به شهر خودم میگم.

خانم توت فرنگی دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 10:44

من تاحالا به این فکر نکردم که اسمم چیزِ دیگه ای باشه

رها... قشنگه

حالا اگه دوس داشتی بش فکر کن و خبرم بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد