م مثل مرگ

چقدر دوس دارم بمیرم. خیلی خسته و پوچ و نا امید و افسرده شدم خییییییلی.

به حدی که حتی میل به غذاخوردن ندارم . خنده هام به شدت کمرنگ و احیانا زورکی فقط جهت همراهی با اطرافیان بوده.

از بودن و موندن و تحمل کردن بیزار شدم . از زندگی و نفس کشیدن بیزار شدم ازش متنفرم.

کاش میمردم و راحت میشدم البته راحت که چه عرض کنم اونجا هم راحتی نیست اما به این دنیا ترجیحش میدم.

نای راه رفتن و جنگیدن با زندگی را ندارم . دلم مرگ میخوات با یه خواب ابدی.

نظرات 2 + ارسال نظر
خانم توت فرنگی سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 17:31 http://pasazvesal.blogsky.com

سلام
دلیل این نا امیدی چی می تونه باشه!!
نمی دونم به همین خاطر قضاوت نمی کنم
اما امیدوارم حالت خوب بشه

سلام ممنونم از محبتت . همه سعی ام بر اینه که حالم رو خوب کنم. مرسی

Mimgroup پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 09:53 http://addup.blogsky.com

اگر با مشکلات فراوانی مواجه هستید با شماره ۲ و داخلی ۱۵۳ تماس بگیرید.

با تماس با این شماره مهم و ضروری راهی مطمئن و شایسته برای مبارزه و در نتیجه پیروزی بر مشکلات به شما معرفی می‌شود و در طول تاریخ انسان‌های زیادی با این شماره تماس گرفته و توانسته‌اند بر مشکلات غلبه کنند، برای شما به محض تماس با این شماره آیه نورانی زیر تلاوت خواهد شد:

(یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَعِینُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَهِ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ)

ای کسانی که ایمان آورده‌اید، از شکیبایی و نماز یاری جویید؛ زیرا خدا با شکیبایان است (البقره : ۱۵۳)

گروه اجتماعی میم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد