نتیجه تست کهن الگوها درباره من

دیمیتر 40

دیمیتر

خدابانوی مادر
خدابانوی غلات
مادرانی خستگی ناپذیر و تسلیم ناپذیر
روزی دهنده
غریزه مادری
مراقبت، تامین، سازماندهی و پشتیبانی
قلدر و توانمند
پرورش جسمانی و معنوی
عاشق بچه ها
عاشق مهمان و مهمانی دادن

هستیا 34   آفرودیت32   هرا30  آرتمیس28 پرسفون25  آتنا22

نظرات 3 + ارسال نظر
من و عشقم شنبه 13 تیر 1394 ساعت 20:50 http://manoamirrr.mihanblog.com/

سلام میشه بیای وبم تولد عشقمو تبریک بگی ممنون[گل]:

آنا سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 12:12 http://aamiin.blogsky.com/

چرا هرکی این آزمون را داده قراره با من رابطه خوبی نداشته باشه؟ نمی دونم مشکل از ذات خراب آفرودیته یا از ذات خیلی مثبت شما.

عزیزم چرا فکر کردی قراراه رابطه خوبی نداشته باشیم؟

سلام عزیزم.
مرسی که خوندی مطالبم رو و آزمون دادی
من مثلا پیش شوهرم هستم !
گاهی میرم گاهی میام.
پارسال خیلی پیشش نبودم
تنها زندگی میکنه تو خونه ای که دوتاییمون خریدیم.

پدرمادر من جنوب زندگی میکنن و پدرمادر اون هم غرب کشور

نظرات رو بخونی بیشتر از زندگیم متوجه میشی تا از خوندن پست ها
مجردی؟

مرسی ازحوصله و محبتت. من مجردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد