روز زن

حقوق قلمچی پرداخت شد با تفاوت دو برابری نسبت به آخرین پرداختی و چه کیفی داشت وقتی اس ام اس رو دیدم . هرچند که بازم کمتر از توافق دیشبی بود با تفاوت ۹ جلسه کمتر و مبلغ دو میلیون و هفتصد کمتر ، یعنی این حاجی نمیتونه از سر و ته مبلغ نزنه . فعلا که چیزی نمیگم ، اگه شد بعدها حرفش رو میزنم . ولی خب سه تومن هم کم پولی نیس که از حق من خورده میشه . و واقعا همه این سه سال به من خییییلی کم می‌داده،  الانم بازم برنده اونه ، ولی همین که این بار حرف های منو قبول کرد من حس بازندگی نمیکنم بلکه برنده هم هستم . و خدایی  با همه حق خوری ها ولی بازم بیشترین مبلغ دریافتی های من از همین قلمچی هست نه زبانکده یا مدرسه . 

و شکر خدا خصوصی ها هم به نسبت داره خوب پیش میره ‌ . 


روز زن رو به همه خانم های عزیز وبلاگم  تبریک میگم ‌ .

زن بودن سخت ترین وظیفه آدمی بودن هست ، زن بودن  هیچ وصف و تعریف معینی نداره ، زن بودن یعنی رشد کردن و رشد دادن ، رشد دادن بچه و رشد دادن همسر 


از همه مردان وبلاگم اول تشکر میکنم برای بودن شون ، هرچند فکر نمیکنم سه تا بیشتر باشن . و ازشون خواهش میکنم اگه همسر هستن و اگه برادر ، لطفا لطفا لطفا  هوای عاشقی به زن های اطراف شون رو داشته باشن ، عاشقی فقط دوست دارم گفتن نیس ‌ . عاشقی یعنی مراقبت ، یعنی همراهی یعنی احترام ، یعنی کمک رساندن،  یعنی احترام و کمک به مستقل بودن یک زن ، و 

و 

یک زن به شما دنیایی از عشق و مراقبت  رو تقدیم خواهد کرد درعوض یه قدمی که به نفعش برمی‌دارید ‌ . 


امشب اون دعوتی رو رفتم ، مادر شاگردم خواهر ایشون و دو تا دختراش ، که یکی شون دانش آموز من هست رفتیم شام رستوران دا . بتون پیشنهاد میکنم حتما گذرتون اینور افتاد این رستوران  رو برید . 

هوا سرد بود اما تو محوطه باغ رستوران نشستیم ، و چقدر شلوغ بود هم داخل و هم بیرون . بخاطر مناسبت روز زن . کلی خانواده با دست گل و کیک و چند نفری اونجا بودن . من که خیلی کیف کردم . یه شال و یه عطر تو کیف کادو بردم و یه ساعت کادو بم دادن  و واقعا توقعش نداشتم . راستش نیاز دیدم بازم جور دیگه ای جبران کنم . 


تو مدرسه هم مراسم روز زن بود و مولودی خوانی و پذیرایی تو حیاط داشتیم . این مدت هر مناسبتی بود من متأسفانه به شکل جابجا نشد تو اون مناسبت ها باشم ، چه مراسم صبونه ، چه سینما ، چه یلدا و چه اردوی درون شهری . یعنی جوری بود که مثلا اگه تو مدرسه ایکس مناسبت یلدا بود من اون روز تو مدرسه وای بودم و اگه مناسبت تو مدرسه وای بوده من تو ایکس بودم  

ولی امروز تو این مراسم بودم.  خوب بود ‌ . اما اون مدرسه حتما شور بیشتری داشته . 


هفته دیگه هر دو مدیر تاریخ پذیرایی  تو مدرسه از معلما اعلام کردن شاید بخوان بمون روز زن بدن هاهاها 


از شنبه فرجه بچه هاست و ما فقط مراقبت داریم ولی باید تایم کاری مون رو تو مدرسه باشیم ، شایدم بگن برید ، هنوز نمیدونم ‌ . خوبیش اینه که مجبور نیستم ۶ بیدار بشم بدیش اینه که باید بدون سرویس رفت و آمد کنم ، یا با آژانس یا پیاده یا اگه کسی باشه ببره . 


شب همگی خوش.



نظرات 4 + ارسال نظر
زینب پنج‌شنبه 14 دی 1402 ساعت 10:24

روزت مبارک عزیزم. خیلی خوب کاری کردی حقتو گرفتی امیدوارم برات عادت بشه.

مرسی عزیزم روز شما مبارک باشه
انشاالله

شیرین ۲ چهارشنبه 13 دی 1402 ساعت 19:31

آفرین دختر خوب

این ۲ پست آخرت رو خوندم و کیف کردم

برآیند زندگیت خیلی مثبت و رو به جلوست.
و البته بالا پایین ها را همه مون داریم، یکی کمتر یکی بیشتر

وقتی حالمون بده و زندگی داره بدجور حالگیری میکنه، یادمون باشه که یک زمان هایی خودمون زده ایم روی دوش خودمون، و به خودمون گفته ایم ایول

و البته یک وقتهایی هم خودمون رو محکم بغل میکنیم و زار میزنیم بخاطر بدبختی های زیاد و عمیق مون

رشد اینه که سعی کنیم دامنه های این سینوس های مواج را از حالت طوفانی و سرکش دربیاوریم و تبدیلش به موج رقصان و دلنشینی کنیم، در نوسان بین غم و لذت

تو خیلی توانمندی
و یک جاهایی خیلی ضعیف

مهم اینه میانگین حرکتی ات ، رو یه جلوست. این عالیه

سلام شیرین عزیزم
و چقدر حرفات شیرینن و به دل میشینن
آره واقعا این نوسانات وجود داره همیشه مهم ایجاد تعادله
من درحال تلاشم همچنان

فاضله چهارشنبه 13 دی 1402 ساعت 08:20 http://golneveshteshgh.blogsky.com

مبارک باشه رفیق

ممنونم همچنین

صبا چهارشنبه 13 دی 1402 ساعت 03:32 https://gharetanhaei.blog.ir/

به به روز زن بر ساره خانم که شیرزنی هست برای خودش مبارک باشه.

گوارای وجودت حقوقی که گرفتی.

ولی بقیه ش رو هم تو حلقومشون بکش بیرون. با همون سیاست خنده و ... . سه تومن برای اونا هیچی نیست ولی برای تو چرا!

امیدوارم تو فرجه ها بتونی یه نفسی تازه کنی.

مرسی عزیزم مبارک تو هم باشه
میام تعریف میکنم ....

مرسییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد