مثلا یکشنبه ها روز آفمه ولی از روزی که مدرسه میرم بیشتر کار کردم ، تمام صبح پای لپ تاپ بودم و استارت نمونه سوالای اون مدرسه رو زدم . و بعد ظهر از حدودا ۴ تا ۱۰ شب مشغول تصحیح اوراق بودم ‌ . خیلی خسته شدم . 


شکر خدا زن داداش امروز اولین جلسه شیمی درمانی ش رو رفت . امیدوارم  دووم بیاره و خوب بشه . 


فردا با رئیس قلم چی  جلسه دارم . باید ذهنم رو جمع و جور کنم برای حرف هایی که میخوام بزنم یا چیزایی که احتمالا قراره بشنوم . 


جلسه مشاوره رو هم برای پنجشنبه ست کردم با دکتر . 


همش میخوام یه روز بیام راجب گربه ها حرف بزنم اما واقعا موقع نوشتن دلم میخواد حس و حالم کامل و آماده باشه .


کاش سوالات  اون مدرسه زود و راحت اوکی بشه که من این مدت امتحان بچه ها کمی استراحت کنم و فشار کاری م کم بشه . طراحی سوال واقعا زمان بر هست و خسته کننده.  از اول مهر تا حالا پشت هم برنامه امتحانی دادن و همه این مدت گیر طراحی سوال بودم.  من معلم خسته شدم وای به حال بچه ها ‌ .  سیستم آموزشی معیوب . 


برای سه شنبه  دعوت مادر یکی از شاگردانم شدم ‌ . اگه چیزی پیش نیاد میخوام برم که یه هوایی بخوره به سرم . اما باید فکر بردن یه کادو برای ایشون هم باشم . 


شب بخیر . 



نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 10:40 http://golneveshteshgh.blogsky.com

خوشحال شدم

مرسیییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد