صبح زود بخیر

امروز تو یکی از مدرسه ها امتحان مستمر هشتم و نهمی هاست . پوستم کنده شد تا تونستم نمونه سوالی آماده کنم که هم آسون باشه هم استاندارد.  یعنی امروز با حدودا ۱۰۳ یا ۱۰۴ تا برگه برای تصحیح میام خونه .


صورتم چندتا جوش زیرپوستی زده که غوز بالا غوز نگرانی هام شده .


تازه اون یکی مدرسه هم هفته که میاد امتحان دارن . 


امروز میرم آرایشگاه برای ابروهام ، بعد عمری برای اولین بار قراره برم . 

نوبتم افتاده قشنگ بعد تایم مدرسه ، یعنی باید از همون جا مستقیم برم . 


عصر هم یکی از مدیرا دورهمی ترتیب داده تو پارک شهرمون و قراره هفت و رب بریم اونجا.  باید یه جعبه شیرینی بخرم بام ببرم . 


مجبور شدم یه کلاس از کلاسای زبانکده رو کنسل کنم که بعد کلاس اول برم دورهمی . 


این هفته یه روزش به شدت مریض بودم اما حالا خوبم . 


عین دانش آموزا منم عاشق تعطیلی پنجشنبه جمعه شدم . البته که استراحت ندارم ولی  یه تنفسی هست .


این هفته فقط تونستم یه تکلیف طراحی بفرستم تو گروه . اما ناراحت نیستم .



نظرات 1 + ارسال نظر
اسماعیل چهارشنبه 10 آبان 1402 ساعت 10:45 http://www.fala.blogsky.com

خدا قوت!

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد