فشار کار

چقدر من خسته م بچه‌ها ‌ .  

این زنای شاغل که شوهر و بچه هم دارن ، چطوری از صبح تا عصر سرکار میمونن.  من که خیلی تحت فشارم واقعا . صبح سرکار ، عصر سرکار . تو خونه هم یا جزوه آماده میکنم یا طرح درس یا کوئیز یا امتحان . فقط امیدوارم بتونم این فشار رو به تعادل برسونم . 

الان هم مغزم خسته ست هم بدنم . بعد مدرسه دلم میخواد بدون ناهار و بدون انجام هیچ کاری فقط یه اتاق بود برم توش بخوابم و انرژی م بازیابی کنم . میتونم بگم الان این شرایط خیلی برام سخت شده . و فقط امیدم به ماه های بعدی تره که  خیلی کارام کمتر شده باشه . 

خدایا کمکم کن . 


نظرات 9 + ارسال نظر
فرشته سه‌شنبه 11 مهر 1402 ساعت 13:06

اره واعا هماهنگی بین کارای خونه وبیرون خیلی سخته خودم گاها تو خونه با اینکه کارم دم دستمه قاط میزنم

آره سخته

همساده دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت 22:51

شاید اوایل سخت باشه بعد کم کم دستت می اد که چکار کنی که راحتر باشی.ازتجربیات همکارانت هم استفاده کن

اگه بدونی من چقدر با این و اون مشورت میکنم همساده جان
آره یه مدت بگذره عادت میکنم

نیلو۲ دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت 21:45

سلام خانم ساره عزیز
خوشحالم از خوشحالی و آرامشتون. اگر برنامه ریزی داشته باشی کارها اذیت کننده نخواهد بود ضمن اینکه یک ماه بگذره راحت و سبکتر میشه.
در مورد خانم های متاهل آنها دو نفر هستند یک سری کارها رو همسرشون انجام میده، اما برای کسانی که تنها زندگی می کنند به مراتب زندگی سخت تر است. مثلا باید کل خرید خونه رو خودشون انجام بدند نظافت منزل آشپزی مهمانداری و ... بیمار شوند فقط خودشون هستند باید غذا درست کنند دکتر بروند و ... بگذریم ارزوی بهترینها را براتون دارم.
مواظب خودتون باشید .

سلام بر تو عزیزم
الهی همیشه خوشحال باشی
والا من هر روز برنامه ریزی دارم حتی یادداشت میکنم همه چیزو
مرسی عزیزم تندرست باشی

تیلوتیلو یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 10:31 https://meslehichkass.blogsky.com/

اگه آماده کردن دفتر کلاسی را گذاشتن به عهده خودت
بیا بهم توی ایتا پیام بده تا برات فایل دفتر کلاسی بفرستم

نه خدا رو شکر این یکی رو خودشون قراره بدن
بهرحال واقعا ممنونم از محبت و کمکی که خواستی بم بکنی

تیلوتیلو یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 10:30 https://meslehichkass.blogsky.com/

خانم معلم نازنین
مبارکتون باشه
باورت نمیشه هزاربار اومدم پیام و مسیج بنویسم و نشده
توی ذهنم نوشتم
بعد دیدی توهم میزنی میگی پیام را دادم
بعد میری نگاه میکنی میبینی هیچی ندادی
برات بهترین ها را آرزو دارم

مرسی عزیزم
آره اینقدر گاهی مشغله ها زیاد میشه که همه چی قاطی میشه.
مرسی از آرزوی قشنگت

شیرین ۲ یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 09:50

تحمل کن ساره جان، به تدریج هم راحت تر میشه هم تو زبده تر میشی در مدیریت زمان و انرژی ات

و مهمتر اینکه کم کم خانواده متوجه میشن باید مستقل تر بشن

دارم همینو هی به خودم میگم . میگم تو همیشه تو سختی بودی و بعدا برات عادی و راحت تر شده . حالا هم یه مدت بگذره همه چی آسون تر میشه برات .
ممنونم عزیزم

sara یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 08:37

سلام
من خودم به عنوان یه مادر شاغل سعی می کنم روزهایی که وقت بیشتری دارم یا آخر هفته یکی دو روز خورش درست کنم. یه وعده رو توی فریزر میذارم برای روزهایی که اصلا وقت ندارم.
صبحها برنج رو توی پلوپز (پلوپز ساده پارس خزر داریم) می شورم، یه تایمر هم داریم. پلوپز رو به تایمر وصل می کنم و یه ساعت قبل از اومدنمون به خونه پلوپز روشن میشه.

سلام سارا جان خدا قوت . تنت سلامت
مرسی از اشتراک تجربه ارزشمندت عزیزم

مهتاب یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 08:15

سلام عزیزم روزت بخیرونشاط.من 6ساله از 6صبح تا 17عصر سرکارم بعدم خونه داری وبچه داری.یه روزایی هم اضافه کاری اجباری.بعد یه مدت بدنتون به این ساعت کاری عادت میکنه.خودتونم برنامه هاتون روتین میشه فقط اینکه تغذیه خیلی مهمه خیلی و اینکه هیچ وقت نرمش روزانه رو ترک نکنین.ساره جون اولین حقوق و بگیری کلی انگیزه پیدا میکنی.موفق باشی عزیز

سلام مهتاب جان خداقوت عزیزم
آره واقعا میدونم یه مدت دیگه همه چی برام راحت تر میشه مخصوصا اینکه من کلا تو زندگیم آدم راحتی و رفاه و آسونی نبودم و برای هر چیزی پوستم کنده شده .
آره منتظر اون حقوق اولم ، هرچند که واقعا نسبت به زحمت و فشارش چیزی نیس ولی میشه شیرینی ش از حالا حس کرد . عاشق اون تاریخ و عدد ماه خواهم شد

زهرا یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 00:35

به نظرم کلاس های بعدازظهرت نباید به روال سابق باشه و باید کمتر بشه
چون کار مدرسه خودش یه کار تمام وقته و الان همزمان داری دو تا کار تمام وقت رو پیش میبری

زهرا جان خودمم دلم میخواست کمترشون کنم واقعا .‌ اما همین الانم هی بم میگن بیشتر بمون تایم بده منم اینجور میبینم فعلا چیزی کم نکردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد