هفته اول مهر

فکر کنم تا رو دور مدرسه رفتن بیافتم اینجا کمتر بتونم بیام . آخه از ۶ صبح بیدار میشم و کارام میکنم میرم مدرسه و هنوز با یه سری چالش ها روبرو هستم ، اونقدر ذهنم شلوغه که خدا میدونه . همش تو ذهنم کارام و برنامه هام مرور میکنم ‌ . ظهر میام خونه خسته و بی اشتها غذا میخورم . کمی میخوابم دوباره بلند میشم . از هفته دیگه از شنبه بعدظهر تا چهارشنبه ها هم کلاسای زبانکده و قلمچی شروع میشه . 

هفته ای که گذشت مراسم تجلیل رتبه های برتر رو رفتم ، مراسم خیلی خوبی بود . و سه شنبه هم مراسم خداحافظی مدیر ، خیلی ها بودن تو هر دو مراسم . و من با چند نفر از مدیران برتر آشنا شدم . 


الانم چشمام خواب آلوده . 


امروز عصر لباسام رو شستم.  سرویس بهداشتی رو . که کارای فردا و پس فردا کمتر باشه . 

ظهر که از کار میام سفره پهن و جمع میکنم ظرف میشورم گاز پاک میکنم با اینکه خیلی خسته م  . سه شنبه ها که تا دو هستم ، دیروز خیلی سختم بود چون روز اولی بود که تا دو بودم . اومدم حتی اشتها نداشتم غذا بخورم ولی چون گرم بود دیگه خوردم . 


استاد تکلیف آناتومی پا در حد ده مدل فرستاده . میخوام سعی کنم همین دو روز تعطیلی هرطور شده انجام شون بدم که دیگه درطول هفته نگران طراحی هام نباشم . 

تازه یه سری فایل صوتی و تصویری هم باید برای شروع تدریسم رو فلش بریزم و نباید یادم بره . 

کار با بورد هوشمند رو بلد نبودم و خودش چالش بود برام . امروز از یکی از همکارا که خوش روتر بود خواستم راهنمایی م کنه ، فعلا چند تا کارش یاد گرفتم . البته من از گوگل یه ویدئو حدود یه ساعته نگاه کردم که نخوام از کسی بپرسم ولی تو عملی چیز دیگه ست . 


کاش میشد الان که چرتم گرفته میخوابیدم و بعد بیدار میشدم مینشستم پای کارام . ولی فعلا باید منتظر داداشا بمونم تا شام بدم . و بعد اگه نا داشتم و خوابم نمی اومد بشینم چند تا طرح بزنم . 

فردا هم جارو و گردگیری دارم . و شاید آشپزی .

نوبت مشاوره هم گرفتم . احتمالا از تو خونه با دکتر حرف بزنم . چون نمیخوام برم بیرون هم خسته م هم وقتم گرفته میشه . این مدت اینقدر بدو بدو داشتم که دلم میخواد تو خونه استراحت کنم . 


هوا هنوز خیلی گرمه.  البته جوری هم هست که روشن کنیم سرده و گاهی مجبور میشیم خاموش کنیم.  

تو مدرسه این چند روز هم گرم بود . یعنی کولرها با جمعیت ۲۵ و ۲۷ نفری نمیکشن . کاش زود هوا خنک بشه . 

خوابم میاد




نظرات 2 + ارسال نظر
رها شنبه 8 مهر 1402 ساعت 19:17

ساره جون اینطوری که کارت سخت تر شده. امیدوارم بتونی هندل کنی. که کمتر بهت فشار بیاد

والا فعلا که خیلی تحت فشارم واقعا اما امیدوارم از پسش بربیام رها جان

فاضله چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 22:21 http://1000-va2harf.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد