مفهوم عمیق

شنبه خدا رو شکر همه کارام پیش رفت ، البته که کارای اداری همیشه اذیت توش هست اما اونقدر بد نبود ‌.

نمیدونم چرا وقتی بخاطر بیمه شدن  از تحت تکفلی پدر خارج شدم ، اشکام سرازیر شد ، چرا گاهی یه چیزایی  ظاهرا ساده و معمولی اونقدر مفهوم عمیقی دارن . من از بیمه پدر خارج شدم و حالا شماره بیمه خودم رو دارم ، در حال حاضر  فقط حق اولاد من قطع میشه ، هنوز ماما نمیدونه که مطمئنا ناراحت میشه که چرا این کارو کردی ! 

نمیدونم تا سال بعد یا بعدترها چی پیش بیاد . 

شاید زمان به سویی بره که بخاطر داشتن حقوقی که از پدر بم میرسه ، برنامه زندگی و کارم عوض بشه ‌ . 

تو بحث بیمه من هنوزم گیجم ، آخه من که ازدواج نکردم و هنوز تو خونه پدری سر سفره پدر نشستم ، چرا مزایای من باید قطع بشه ؟ 

یعنی من الان تو اون حقوق  حقی ندارم و دارم باشون میخورم ؟ 

راستش این افکار و مشابه اینا داره اذیتم میکنه . 

اما درکل سپردم به گذشت زمان . 

حتی راجب  کسری بقیه روزهای ماه هم پرسیدم ، باید ببینم چقدر جای ساعت کاری هام پرداخت میشه اونوقت  میتونم با توجه به بودجه م تصمیم  به پرداخت کسری بیمه م بگیرم . 


یه آف فرم اداری گیرم اومد و این بار از داداشم قرض کردم و فرم رو خریدم . حالا برای شروع دوتا دارم . اما خیلی بدهکار شدم و اینم داره اذیتم میکنه . 


هنوز مشغول  طراحی سوال هستم . 

هنوز ورزش هم میکنم ، کفشم رو با بند دور پام میبندم و تمرینات م انجام میدم ، عکسش گرفتم اما روم نمیشه اینجا بذارمش ، همین که بهونه نشد که ورزش نکنم ، خوشحالم . 





نظرات 6 + ارسال نظر
تراویس بیکل سه‌شنبه 14 شهریور 1402 ساعت 21:19 https://travis1.blogsky.com/

خیلی خوبه عزیزم.آفرین بهت که از سن کم به فکر بیمه رد کردن هستی.ایشالا تا قبل ۵۰ سالگی بازنشسته بشی و از کار کردن راحت بشی.
بهت افتخار میکنم

مرسی عزیزم
همچین سن کم نیس کههه
الان ۴۱ سالمه ، از ۸۴ سرکار بودم ولی بدون بیمه
خیلی دیر شده دیگه ... اگه بشه ازش چیزی درآورد خوبه

گیسو سه‌شنبه 14 شهریور 1402 ساعت 14:39 http://www.saona.blogsky.com

سلام عزیزم از حقوقتون چیزی کم نمیشه فقط بیمه ات قطع میشه اگه یه وقت بازم خاستی و جایی بیمه نبودی میتونی از بیمه پدرت دوباره استفاده کنی نگران نباش
خوشحال باش که میتونی در آینده حقوق خودت رو داشته باشی تازه اینجوری خیلی بهتره

آره گیسو جان اون روز هم گفتن از حقوق کم نمیشه و حتی اگه نخواستم میتونم برگردم دوباره
مرسی عزیزم
نه نگران نیستم انشاالله همه چی خوب پیش بره

فرشته دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 21:32

عزیزم چه فکرایی می‌کنی توکل به خدا انشالله همه چی درست میشه

انشاالله

تراویس بیکل دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 16:57 https://travis1.blogsky.com/

الان خودت داری واسه خودت بیمه رد میکنی؟بیمه رو فراموش نکنی،همیشه رد بکن سابقه بشه برات

آره عزیزم اولین باره بیمه میشم زیر نظر مدرسه .
انشاالله ببینم چقدر کسری داره خودم پرداخت میکنم
صفر صفر سابقه بیمه م

تراویس بیکل دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 03:49 https://travis1.blogsky.com/

آفرین بهت که ورزش میکنی.ورزش توی زندگیت خیلی بهت کمک‌میکنه

ممنونم آره خیلی حس خوبیه

صبا دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 01:59 https://gharetanhaei.blog.ir/

یعنی تو اون خونه من حق و حقوقی ندارم و دارم باهاشون می خورم؟

این از اون سوال ها بود! که آدم میخواد سرش رو بکوبه به دیوار.
سه روز نباشی زندگی شون مختل میشه عزیزم، سه روز برو سفر تا متوجه بشی چه حقوقی برگردشون داری!

صبا جان اصلا موضوع خانواده م نیس ، منظورم با خانواده م نبود . جداسازی دولت و قانونش رو نتونستم هضم کنم . وگرنه خانواده م که اینجوری فکر نمیکنن
دخترای زیادی هستن که شاغلن و خونه پدری هنوز زندگی میکنن و میدونم فقط من نیستم .
معلومه خیلی عصبانی شدی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد