زنی دیگر

دارم ذهنم رو آماده میکنم ،

 تمرین میدم و قدرت میدم به روحم و جسمم ، 

به روح و جسمی که تو شغل رسمی معلمی در مدرسه باید خیلی قوی و آماده باشه ‌. 

 به یه زن شاغل فکر میکنم با کلی برنامه های متنوع . زنی که صبح بره مدرسه و شاید مجبور بشه برای ناهار روز بعدش یه کارایی رو از شب قبل انجام بده . 

زنی که باید هنرهاش رو ادامه بده و استپ نکنه ، هنر طراحی یا حتی صابون سازی . 

و کنارش کلی مسئولیت های ریز و درشت مربوط به خانواده ش داره ‌. 

عصرها هم بره قلمچی و زبانکده و مثل قبل کارش رو عالی انجام بده . 

شاید مجبور بشه مثلا شب ها خیلی دیرتر از همیشه بخوابه، که لباس اهل خونه رو اتو کنه ، یا تا دیروقت بشینه نمونه سوال طراحی کنه ، یا برگه تصحیح کنه و خودش رو برای درس و کلاس روز بعد آماده کنه ‌. 

زنی که دو تایم سر کار میره ، و بدو بدوهای زندگیش بیشتر میشه ‌. 

من دارم تمرین میکنم یا بهتره فعلا بگم دارم ذهنم رو آماده میکنم که یه زن جدید از درونم خلق کنم . یه زن قوی تر و محکم تر . 

یه زن که قطعاً بدون کمک ساره نمیتونه قدمی برداره . و باید ساره و زن معلم خیلی هوای همو داشته باشن . 


با همه این پیش فرض ها ، میدونم اگه یه اتاق شخصی داشتم کارام خیلی راحت تر و بدون نگرانی پیش می‌رفت. چون لپ تاپم رو میز آماده بود که فقط به برق بزنم و بشینم پای کارای مدرسه.  

و طراحی هام هم با همه وسایل رو میز بود که از کوچکترین فرصت و وقت خالی م استفاده کنم . 


میدونید که جمع و پهن کردن وسایل کار اونم هر روز خیلی حوصله میخواد و گاهی همین باعث میشه همت نکنی بشینی پای کار . 


گاهی حس میکنم ذهنم خیلی آشفته ست . و توالی و فشردگی برنامه هام زیاده . یا میترسم نتونم تمام شون کنم . اما چیزی که میدونم اینه که من یه آدم سخت کوشم که هر طور شده برنامه هاش رو پیش میبره و این خیلی آرومم میکنه . 




نظرات 3 + ارسال نظر
صبا جمعه 10 شهریور 1402 ساعت 05:18 https://gharetanhaei.blog.ir/

باعث افتخاری ساره ی عزیز و دوست داشتنی.

تو همون انباری جای یه میز کوچیک و صندلی نمیشه؟ میشه یه کم چیز میزا رو جابه جا کنی و یه میز کوچولو رو اونجا جا بدی؟ دیگه وقتی میز هم باشه نمی تونند بجاش چیزای جدید بگذارن!

ممنونم عزیزم صبا جان
تهویه انباری خیلی بده ، الان که حسابی گرمه و خفه
زمستون هم سرد و نمدار
البته مجبور بشم باید یه فکری برای تهویه هم بکنم و بازم یه سری وسایل جابجا کنم و وافعا یه میز جا بدم که دیگه پر نکنن
شاید تو زمان مدرسه مجبور بشیم یه روزایی آنلاین کار کنیم البته امیدوارم اتفاقی نیافته که به آنلاین کشیده بشیم .
موندم چه کنم که یه جا برا خودم ثابت داشته باشم
تو انباری لپ تاپ و وسایل طراحی خراب میشه اگه تهویه درست نباشه .

رضوان پنج‌شنبه 9 شهریور 1402 ساعت 20:05 http://nachagh.blogsky.com

چه خوبه که خودت را آماده می کنی

آره دیگگه

لی لا پنج‌شنبه 9 شهریور 1402 ساعت 13:05

سلام ساره جان...بسیارعالی، اما باید به فکر چاره بود ، مثلا اگر بتونی یک قسمت از اتاق را با پرده جدا کنی ومیز تحریر ووسایل هنری رو قرار بدی تا در وقت وانرژیت صرفه جویی بشه خیلی خوبه...یا مثلابا جابه جایی کردن وسایل بشه جایی هر چند اندک واسه خودت فراهم کنی ...یا نهایتا این خونه رو بدید رهن ویک خونه بزرگتر رو رهن کنید هم تنوعی هست وهم جای بازتری فراهم میشه!یا نهایتا اگر گوشه ای از پذیرایی رو هم به خودت اختصاص بدهی هیچ طوری نیست...کی بهتر از خودت

سلام لیلا جان . تو کامنت بالاتر یه چیزایی گفتم ، هنوز نتونستم نتیجه گیری کنم ولی میدونم برای مدرسه خیلی به اون فضا نیاز دارم . شاید اونموقع بتونم شرایط انبار رو بهینه سازی کنم
امیدوارم....
مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد