تجربه جدید و متفاوت

میشه گفت سه سالی هست که دلم میخواست این کار هنری جدید رو امتحان و تجربه کنم ، چند سالی فالوور یه پیج آموزش صابون هستم . هر یه مدت یه بار قیمت میگرفتم و میدیدم نمیتونم هزینه ش پرداخت کنم . هم خیلی دوس داشتم  تجربه ش کنم و هم پیش خودم میگفتم شاید بتونم بفروشم  . تا اینکه چند ماه پیش با کمی بالا و پایین کردن مواد اولیه و صرف نظر از خرید پکیج آموزشی ،  تونستم یه سری مواد بخرم برای اینکه فقط دلم رو راضی کنم و کنجکاوی م رفع بشه . یه بار مدل قلب کوچیک زدم و امروز بقیه مدل هایی که اگه بشه عکس بذارم ، ببینید . البته تو پیجم گذاشتم . 

خیلی وقت بود دوس داشتم راجبش براتون بنویسم ، یکی دو بار هم اشاره کرده بودم . تا رسیدیم به امروز . 

خب وسایلم محدوده و فعلا در همین حد تونستم چند تا کار درست کنم ، اسانس نارگیل هم زدم و چه بو خوشی میدن . 

اینقدر این مدت لابلای مشغله  هام پیج های خارجی رو چک کردم که به معنای واقعی دلم میخواست یه کارگاه بزنم و کلی صابون تولید کنم و یا حتی برم تو اون کارگاه ها کار کنم . یعنی چه لذتی می‌بردم خدا میدونه .  دلم تولید انبوه میخواست 

سعی میکنم عکس ها بذارم برای کسانی که اینستا ندارن . 

بازم بتون توصیه میکنم یه هنر دست بگیرید و حال تون رو خوب کنید . 

خطا میزنه بچه‌ها آخه چرااا‌

اگه شد تو پست های جدا براتون میذارم .‌

نظرات 4 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 19:19

دختر هنرمند

ممنونم

رضوان چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 05:39 http://nachagh.blogsky.com

چه جالب.آفرین

رضوان جان کامنت آدرست رو تایید نکردم ....
آدرس من تو پست ثابت همین وبلاگ هست

خانوم ف چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 01:23 http://khanomef.blogsky.com

صابون ؟!
چجوری ینی
من خیلی دوس دارم کلا خیلی هم پول میدم پای صابون عطری
میشه ببینم پیجت رو ؟

آره عزیزم
پایه صابون خریدم ذوب میکنم و قالب میزنم
آدرس پیجم تو پست ثابته
منم شمع و صابون خیلی دوس دارم

فرشته چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 01:05

عکسارو دیدم عالی بودن

ممنونم فرشته جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد