شروع ورزش

این پست رو درحالی دارم مینویسم که پای گاز ایستادم . صدای مجازی منو از دم گاز می شنوید.


امروز ورزشم رو تو خونه شروع کردم.  هوا افتضاح شرجی و گرمه . و چون تو خونه هم جا نیس مجبور شدم رفتم تو انباری ورزش کردم بیست دقیقه... عالی بود حس و حالش .  لابلاش چند تا حرکت موزون هم زدم . کل بدنم درگیر شد . تپش قلب اووووفففف . حسابی عرق کردم . بعدش همونجا نشستم و یه مدیتیشن هم انجام دادم تا بدنم ریلکس کنه . بعد هم دوش گرفتم و به دوستم گزارش دادم . ایشون گفتم اصلا تو انباری  ورزش نکن ،  و بیست دقیقه برای شروع زیاده چون خیلی وقته ورزش نکردی و به قلب و عروق فشار میاد . گفت هر روز ده دقیقه و بعد دو هفته اگه توانش داشتی بشه رب ساعت و ادامه ... 

منم گفتم چشم . 

فقط اون کفش که سوخت یادتونه،  باید ببینم اگه بشه یه کفش ورزشی جاش بخرم ، میترسم حین پا زدن ، کفی ش کامل دربیاد و پام پیچ بخوره ، کفی ش ول شده . آخ از بی حواسی اون روز . حالا باید برم خداتومن پول کفش بدم . اشکال نداره یه چی متوسط میخرم.  


دلم میخواست وقتی برا چکاپ بن مژه میرم کسی خونه مون نباشه ، اما دو هفته بیشتر از وقتش گذشته و من همش گیر مهمان داری بودم ، دیگه مجبورم بیخیال خاله بشم . فقط خدا کنه این بار ورم نکنم مثل اون سری . 

مهمان که میاد غیر از پذیرایی ناهار و شام باید به مهمون توجه عاطفی هم بکنی ، حتی وقتی پای طراحی میشینم میگم نکنه بگه چرا پیش من نمیشینه و سرش تو طراحیه . اما اهمیت نمیدم . چون اگه بخوام منتظر  رفتن این مهمونا بشم حسابی از زندگیم عقب میافتم .


خیلی خوشحالم و از خودم راضی که برنامه ورزش رو بازم وارد لایف استایلم کردم . آفرین ساره جونم به این انگیزه و پشتکارت دختر . الهی یه روز مستقل تو خونه خودت راحت زندگی کنی . 


راستی بعد از جریان رفتار بالغانه،  برای جلوگیری  از قضاوت و تصمیم  عجولانه ، کمی راجب موضوعاتی که ناراحتم میکنه ، قبل واکنش به اونا ، با  خواهرم حرف میزنم ، و میگم تو جا من بودی چه میکردی ، مخصوصا حالا که تو خارج از گود هستی و بی طرف . خواهرم تو برخوردهاش متعادل تر و منصف تر از بقیه خواهر برادرهام هست و برای همین باش حرف میزنم تا ذهنم باز بشه . اما لزوما  هرچی هم میگه اجرایی نیس ولی کمک کننده ست . 


چند تا از حرکت های خوبی که تو این مدت زدم ، و بیشتر خواهم زد ،

تا جایی که امکان داره ، الویت کارهای خودم هست بعد بقیه ، البته مشمول الذمه هستید فکر کنید خیلی کار بزرگی میکنم،  مثلا اینکه بگم اول طراحی خودم بعد آشپزی شما ... من تا اون مرحله هنوز خیلی کار دارم . 


روزایی که مجبورم کل ظرف ها رو بشورم دیگه فر و هود تمیز نمیکنم ، درنتیجه  دو سه روز فر پر از پرش روغن میمونه ، مامانم دوس نداره فرش کثیف باشه هرچند که غیر از یه بار اصلا تمیز نکرده ، اما وقتی میبینه من این روال پیش میبرم، ‌میگه فر کثیفه من ظرف میشورم تو فر تمیز کن .


از ساعت ۱۲ شروع کردم به نوشتن پست ، حالا ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه شده ... تا کارام کردم و تونستم بقیه ش بنویسم . 

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته سه‌شنبه 24 مرداد 1402 ساعت 19:55

افرین به تو ورزش عالیه
چه خوب مامان رو داری به چالش میکشی

ممنونم
آره دیگه یه کارایی میکنم

فاضله یکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت 14:21 http://1000-va2harf.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد