شکرت خدایا

از دیروز که برای مصاحبه دوم زنگ زدن ، من کلی ویدئو آموزشی دانلود  و نگاه کردم . خدایی هیچ کدوم نکته ای نداشت که من ندونم یا بلد نباشم . ولی بازم نگاه کردم . داشتم همینجور نگاه میکردم که گوشی م زنگ خورد و خانم مدیر بود . گفت خبر داری فردا و پس فردا تعطیل  شده ، من هنوز خبر نداشتم و گفتم نه والا  الان از شما شنیدم ، گفت فردا نمیخواد بیای گفتم خب چه روزی باید بیام ، خندید و گفت عزیزم مصاحبه دومی درکار نیس و من بشون گفتم من دیگه نیروم گرفتم و دنبال نیرو نیستم.  اون نفر سفارش شده هم ظاهرا میره برای یه جای دیگه . گفت خودم  خبرت میکنم کی بیای جزوه ها بیاری و مدارک و کارای اداری ...  وقتی گفت مصاحبه دومی درکار نیس خودش هم میخندید ، منم خندیدم . 

کلا باید فهمیده باشید که ساره هیچی رو تو زندگی به راحتی بدست نیاورده هییییچچچچچییییی. 

ولی خوبه که بخاطر قبولی خودم دست به دامن گزینه های آشنا و پارتی نشدم . حتی گاهی زن ملامت گر درونم میگفت دختر بعد یه عمری قراره بری مدرسه ، چرا از پارتی ها و آشناها استفاده نمیکنی زنگ بزنن به اون آقای مصاحبه گر جدید . اما دلم نخواست این کارو کنم . دلم میخواست خود خودم باشم تنها و با تکیه بر تجربه م . به خودم میگفتم حالا وقت قهرمان بازی نیس ، اگه بدونی این تنها شانس کاری زندگیته و ممکنه از دستش بدی بازم حاضر نیستی آشنا بازی دربیاری ، یه لحظه سکوت میکردم و بعد میگفتم نه نمیخوام رو بزنم و پارتی جور کنم . 

حتی گاهی به خودم میگفتم نکنه بدت نمیاد که نشه ...‌ اما واقعا انگار سپردم به کائنات  و میخواستم اگه انتخاب میشم به اصل وجود خودم انتخاب بشم و اگه نشم هم حتما صلاحم نبوده . 

فعلا میتونم به ساره تبریک بگم  .


میخواستم بشینم پای سفارش خواهرزاده  م که نشد ، اگه بشه فردا صبح یه مقدار روش کار میکنم . اصلا دوس ندارم یه کار اینقدر تو دستم طول بکشه . اصلا عادت به نیمه کاری ندارم . 

متوجه شدم برای چالش استاد تا ۲۰ مرداد وقت دارم نه ۲۵ .  ولی خوبه کار رو به اتمام هست.  فقط یه ریزه کاری هایی داره و باید تو خونه بگردم بهترین زاویه برای عکس با کیفیت رو پیدا کنم و عکس بگیرم . 


دوشنبه بعدی سالگرد بابا هست . سال سختی بود و طولانی . شاید حالا بگم عه چه زود یه سال شد ، اما واقعا سخت بود . من مرخصی میگیرم . فقط امیدوارم از اون مهمان های چند روزه تلپ نداشته باشیم که انگار میان هتل پنج ستاره . تا منم از کارام عقب نیافتم . 


تقویم رو نگاه میکنم بغض میکنم  و میگم  ۶ روز دیگه بابا فوت میکنه 

چقدر خوبه که ما آینده رو نمی‌بینیم.  به نظر من اگه ده تا خبر خوب پیش بینی بشه و فقط یه خبر بد ، همون یه خبر بد میتونه لذت همه اون خبرای خوب رو زهرمار کنه .  شکرت خدا که این قدرت رو به بنده ت ندادی . 

نظرات 6 + ارسال نظر
رضوان جمعه 13 مرداد 1402 ساعت 09:28 http://nachagh.blogsky.com

سلام.تبریک بابت پذیرفته شدن در آزمون و مصاحبه.از قرار اطلاعات واصله

ممنونم رضوان جان

شیرین‌۲ پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 20:16

بهت تبریک میگم‌ ساره جان

ممنونم عزیزم

م پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 09:22

برای منم سالگرد پدرم سخت تر از روز فوتشون بود
این طور غصه ها فراموش نمیشن فقط یاد میگیریم که به مرور باهاشون کنار بیاییم
خدا رحمتشون کنه
در مورد تدریس و مدرسه هم نگرانتم چون به شدت کمال گرا و از طرفی دلسوز و فداکار هستی ، یادت باشه قوانین مدرسه رو آموزش و پرورش تعیین نمیکنه مدیر و کادر مدرسه قانون گذار اصلی هستند و برخلاف آموزشگاه ها از تو بهترینت را نمیخوان بلکه از تو بهترین خودشون رو میخوان بنابراین معتدل باش عزیزم اولیا غیر انتفاعی ها هم خییییلی پرتوقع هستند بنابراین همه چیز رو با مدیر و معاون آموزشی چک کن تا به موقعش پشتیبانی داشته باشی

خدا رحمت کنه پدرتون رو

مرسی از اشتراک اون اطلاعات
آره این مدت زیاد راجب حساسیت خانواده ها و توقعات شون شنیدم . میدونم راه سختی جلو روم هست و ممکنه حتی بگم وای خدا پشیمون شدم اما باید برم تو دل کار . حتما چیزایی که گفتی مدنظر قرار میدم .
امیدوارم از پسش بربیام

رها چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت 21:10

تبریک میگم

ممنونم عزیزم

مریم چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت 12:50

سلام ساره جان سکر خدا که زندگی خوب و بد میگذرد چه دلمان بخواهد چه نخواهد اصل مطلب این بود که خواستم به عزیزم بابت موفقیت بدون پارتی اش از ته وجود تبریک بگویم ان شاالله که بهترین ها نصیب خواهر خوبم شود

ممنونم مریم عزیز
قربانت دوست من

تیلوتیلو چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت 10:06 https://meslehichkass.blogsky.com/

خدا رحمتشون کنه
دختر قوی و مهربونی مثل تو لایق بهترین هاست و میدونم که خیلی زود به هرچی که میخوای میرسی

خدا پدر شما هم رحمت کنه . مرسی عزیزم تیلو جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد