تایید کار تو متوسطه اول

دو روز بود نت نداشتم و نتونستم چیزی رو چک کنم . تا همین دو ساعت پیش . 

هرچی برنامه ریزی کردم ،‌این دو هفته کنسلی و تداخل تایم تو کارام زیاد بود . مثلا امروز که نوبت دندانپزشکی  داشتم، ‌رو با قرار کاری جابجا کردم . نوبت دندانپزشکی  رفت برای شنبه بعدی.  و چند مورد جابجایی کلاسی.  یعنی تا اومدم یه کاری رو جفت و جور کنم و خودم آماده کنم که ساره فردا فلان کار یا فلان قرار را داری ، یه جوری بهم خورد . 



امروز رفتن اون مدرسه دوم برای مصاحبه .  واژه دبیرستان سوءتفاهم  بود . البته نه از سمت من ، بلکه مدیر  تو پیامکی که برای من فرستاد خودش رو مدیر دبیرستان  معرفی کرد ، ولی ایشون هم مدیر مدرسه راهنمایی  یا بهتره بگم متوسطه اول هستن . در نهایت من امروز رفتم و ایشون رو دیدم ، کلی صحبت کردیم و گفتن چون تو اون مدرسه و توسط مصاحبه گر تایید شدید من هم میخوام با هم کار کنیم . یعنی من حالا برای دو تا مدرسه راهنمایی یا متوسطه اول ، تایید شدم . 

یه سری مدارک ازم خواستن آماده کنم که برای کارای اداری ببرم . باید یه حساب بانک تجارت باز کنم . و باید شروع کنم به جزوه نویسی برای هشتم و نهم  . راجب موارد آموزشی و انظباطی  صحبت کردیم و جلسه خیلی خوبی بود . هر دو مدیر بسیار خوش رو بودن و دو تا مدرسه جزو برترین های شهر هستن . بیمه هم میکنن و چیزی که تا اینجا فهمیدم اینه که برای ۸ کلاس سه ساعته در دو تا مدرسه ،‌۲۴ ساعت بیمه هفتگی و ۹۶ ساعت ماهانه برام درنظر گرفته میشه ، یعنی به ازای ۲۴ ساعت کار بیمه م پرداخت میشه . اما اینجور که من شمردم تعداد روزها از کل ماه خیییلی کم هست . و باید بیشتر راجبش پرس و جو کنم . نمیدونم می ارزه بخاطر ۸ یا ۱۰‌روز بیمه ماهانه  ، از پوشش بیمه پدر خارج بشم؟  تو این زمینه نیاز به مشورت دارم . ولی گفت با اینکه حقوق  بالا نیس اما عیدی و روز معلم و روزهای مناسبتی و حتی یه مقدار هزینه برای فرم اداری به همکار تعلق میگیره ‌ .  


تا برنامه کلاس هام بدن ،‌اونموقع تایم رفت و آمدم هم مشخص  میشه و میتونم برای علایق و هنرم برنامه ریزی کنم . 

احتمالا خیلی سرم شلوغ بشه و خیلی برای طراحی وقت کم بیارم . اما من میرم تو دل کار و به امید خدا موفق میشم . 


برم که روز سخت و خسته کننده ای داشتم.  کاش یه خواب عمیق برم .

شب بخیر . 

نظرات 8 + ارسال نظر
پرنده پنج‌شنبه 8 تیر 1402 ساعت 20:12

ببخشید بازم یه چیزی یادم اومد، اگه دیدی پیامام زیاد شده تایید نکن
برات بیمه که رد کنن از مستمری پدرت هم تا جایی که میدونم حذف میشی، یعنی دیگه بهت تعلق نمیگیره. نمیدونم چقدر برات مهمه و اصلا هم نمیدونم چجوری مستمری رو تقسیم میکنن و آیا اگه به شما ندن سهم شما میرسه به مادرتون یا نه. این رو هم بپرس حتما

کلاااا همه چی رو از دست بدم برای ۱۰ روز مثلا .... خیلی خوب نیس واقعا . حالا سابقه ش خوبه ولی چقدر طول میکشه تا از همون هم بتونم یه چیزی به جیب برگردونم . میپرسم عزیزم مرسی

پرنده پنج‌شنبه 8 تیر 1402 ساعت 20:08

بذار کاملتر توضیح بدم، اینجا که بیمه میشی دو قسمت داره. یک قسمتش مربوطه به بازنشستگی و بیکاری که از همون لحظه فعال میشه برات. یک قسمتش هم مربوط میشه به سلامتی که بهت یک فرم میدن که یک سری آزمایشها رو توش نوشته در درمانگاه تامین اجتماعی شهرتون انجام میدین، که تامین اجتماعی متوجه بشه اگه بیماری از قبل داشته باشین اون رو پوشش نمیده اما به جز اون از همون لحظه بیمه سلامت میشی و دیگه فرقی با بیمه پدر نداره. یعنی مهم نیست ده روز در ماهه، اون مربوط به بازنشستگی میشه اصلا.
البته نمیدونم معلما هم تامین اجتماعی هستن یا بیمه سلامت ایرانیان. به هر صورت روند کلی اینجوریه. اما بازم قشنگ بپرس ازشون.
ولی اینکه بیمه پدرتون قطع میشه رو کاملا مطمئنم چون این بیمه فقط برای دختران غیرشاغل مجرده. ازدواج هم بکنی قطع میشه.

حالا اگه مزایای بهتری داشت بازم خوب میشد از بیمه پدر خارج بشم . من که فعلا از حقوق بابا چیزی جدا نمیگیرم ، فقط یه حق اولاد دارم و دفترچه . منم خیلی چیزا نمیدونم، ‌باید بپرسم
مرسی که اینقدر کامل توضیح دادی عزیزم

پرنده پنج‌شنبه 8 تیر 1402 ساعت 20:01

ساره جون شما اگه بیمه تامین اجتماعی برات رد کنن از تحت پوشش بیمه پدر خارج میشی، یه شماره دفترچه بیمه جدید بهت میدن که توش خودت سرپرست خودت هستی. البته قبلا که سیستمشون سراسری نبود میشد به صورت یواشکی هر دو تا بیمه رو داشت، اما دختر دوست مامانم این کار رو کرده بود (از روی بی اطلاعی نگفته بود قبلی رو قطع کنن) و بعد از چند سال فهمیدن و یک جریمه سنگین شد. شما خوب پرس و جو کن.
من خودم پدرم زنده هستن البته، اما چند ماه بعد از اینکه بیمه شدم حتی بدون اینکه از تامین اجتماعی دفترچه بگیرم بهم گفتن از بیمه پدرم خارج شدم و مجبور شدم از بیمه سلامت برم تامین اجتماعی کامل ثبت کنم. باز مال من زمانی بود که هنوز دفترچه بود، الان که کد ملی شده فکر کنم سیستمشون سراسری باشه.

شرایط ش ظاهرا خیلی پیچیده ست این بیمه ها . من هفته بعد حتمامیرم پیش یه کارشناس و زنگ مدیر هم میزنم ببینم واقعا باید چکار کنم .
به قول شما الان که همه چی سیستمی شده باید حواسم باشه خطا نکنم.

صبا پنج‌شنبه 8 تیر 1402 ساعت 01:56 https://gharetanhaei.blog.ir/

مبارک باشه عزیزم

مسیرت پر از اتفاق های خوب باشه

ممنونم عزیزم

زهرا چهارشنبه 7 تیر 1402 ساعت 10:02

سلام.
ساره جان بیمه پدرت درمان و اینا رو پوشش میده، حالا شاید یه درصدی هم حقوق داشته باشی. ولی سابقه کار فرق داره.
تو یک روزم بیمه برات رد شه، بیمه تامین اجتماعی رو داری کامل ولی بازنشستگیت به تاخیر میفته.
اگر موافقت میکردن پولشو میدادی و کامل میشد خیلی خوب بود.
طبق قانون بیمه اگر حداقل ده سال سابقه داشته و ۶۰ سال ،میتونی با یک سوم حقوق بازنشسته بشی.
با توجه به اینکه میگی اصلا سابقه بیمه نداری یه فکری بکن .
موفق باشی

سلام زهرا جان ، غیر از راهنمایی شما عزیزان با چند نفری هم مشورت کردم اما باید بازم با خود ستاد غیرانتفاعی مشورت کنم ببینم چطوریه
من خودم اصلا سر درنمیارم و بی اطلاع هستم
ولی اگه اینطور که شما میگی، میتونم بیمه درمانی پدر رو کنار اون بیمه حداقلی بگیرم و انشاالله تا ۱۰ سال بتونم کار کنم خوبه ... اگه نتونم که خیلی برام سودی فکر کنم نداره
ولی اگه از پوشش بابا خارجم نکنن ،‌خیلی خوبه

مریم چهارشنبه 7 تیر 1402 ساعت 07:11

سلام ، من خودم معلم رسمی هستم ولی میدونم مدیران مدارس از نیروهای آزاد خیلی بهره کشی میکنن.من نمیدونم وضعیت حق التدریس تو شهر شما چه طوریه؟ ولی آخه منم که نیروی رسمی هستم نمیخوام اضافه کار بگیرم آخه پولی نمیدن.در مورد بیمه شما میتونستی بیمه مشاغل آزاد بشی وبعدبازنشستگی بهت تعلق بگیره اینکارو نکردی؟ فک نکنم با داشتن بیمه پدرت منافاتی داشته باشه . یعنی میتونی هر دو را داشته باشی.

سلام مریم جان من همه این ۱۷ سال هر سه ماه یه بار حداقل حقوق گرفتم و بارها خواستم بیمه م شخصی رد کنم ولی هزینه هام جور درنمیامد و بدون بیمه همه سال‌های کاری م سوخت ، البته فقط از بابت بیمه سوخت وگرنه تجربه کارم همه جا به دردم خورده .
امیدوارم بشه دوتاش گرفت کنار هم

نینا چهارشنبه 7 تیر 1402 ساعت 06:09

عزیزم بیمه پدرتون بیمه درمانی ه فقط برای شما .ارزشی برای بازنشستگی و.. نداره.این بیمه ده روز در ماه بیمه کاری ه سابقه میشه که البته خب اگه قبلا جایی بیمه رد نکرده اید این هم درین سن چندان به دردتون نمیخوره اگه سابقه بیمه دارید خب اینم بد نیست بالاخره ده روزم ده روزه.و اینکه کلا این مدارس اصولا نمیتونن ریسک کنن واز لحاظ قانون کار برای شما بیمه رد نکنند یعنی بنوعی اجباره

آره نینا جان منم متوجه شدم انگار گرفتن این بیمه اجباریه برعکس جاهای دیگه که من خواستم و رئیس هام قبول نکردن
نه من اصلا بسمه نداشتم تو کامنت ها گفتم ... و اتفاقا حرف شما هم تو سرم بود که اگه بخوان تناقض ایحاد کنن با بیمه پدر ، و فقط مثلا ۱۰ روز بیمه رد کنن ، پس اگه روزای دیگه من مشکل درمانی پیدا کردم باید چکارکنم . خدا کنه دوتا رو با هم برام قبول کنن
نمیخوام دفترچه درمانی و حداقل مزایای حقوق پدری مثل حق اولاد رو از دست بدم . مقدارش زیاد نیس اما برای من کمک هزینه ست خدایی

میترا چهارشنبه 7 تیر 1402 ساعت 00:35

عزیزم لازم نیست از بیمه پدرت خارج بشی
همزمان میتونی دوتا کد بیمه داشته بتشی
این مربوط به سابقه کار وحقوق خودته

میترا جان اینجور بشه عالیه .
باید مستقیم از خود مدیر بپرسم ، ولی اون روز که حرف زدیم انگار گفت باید از بیمه پدر خارج بشم .
ولی بازم میپرسم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد