هنر

استادم از آمریکا برگشتن ،‌ تو رقابت های سمپوزیوم هنر نیویورک مدال طلا آوردن و باعث افتخار که من شاگرد همچین استادی هستم . 

دیگه ازین هفته دوباره تکلیف طراحی دارم و باید انجام بدم . تو دو هفته ای هم که تنفس داشتیم من هم طراحی کردم هم کار آبرنگ زدم . 

یه سیاه قلم برای خواهرزاده م باید انجام بدم که تا یه جایی ش کار کردم ،‌قرار بود سورپرایزش کنم اما شیطون گوشی مامانش دیده بود و حالا که فهمیده ، هر دفعه بم میگه خاله کی آماده میشه . منم بش گفتم فعلا وقت ندارم ، تا دست از سرم برداره  و هر وقت آماده شد ، بدمش و خوشحالش کنم . 

خدا رو شکر که کار هنری میکنم . خدا رو شکر که تو همه زندگیم پشتکار زیادی دارم و امیدوارم  بهترین نتیجه رو بگیرم . یه روزی منم مثل استادم گالری بزنم و بشم هنرمند مطرح و شناخته شده . 

هنر خیلی خوبه و باعث بازسازی و رفرش شدن میشه .  برای دست ها و پاهام سپاسگزارم.  

نظرات 4 + ارسال نظر
رویا شنبه 3 تیر 1402 ساعت 21:00

از دید من راهت درسته ساره جان ، همینطور قوی برو جلو، تسلیم نشو

انشاالله عزیزم
ادامه میدم به امید خدا و کمک کائنات

زینب جمعه 2 تیر 1402 ساعت 12:54

امیدوارم نتیجه ای بگیری حتی بهتر از اونی که انتظار داری این از این.
اما در مورد پست قبلت علاوه برای این که چیزی به کسی بدهکار نیستی و هرکس دوست نداره نمیاد بخونه، باید بگم من برای کسی که از رنج هاش مینویسه هزاربرابر بیشتر احترام قائلم تا احمقی که مثل بلاگرها یک ویترین لوکس و دروغی از زندگیش به نمایش میذاره.
چون اولا از رنج نوشتن شجاعت میخواد دوما ما رو در این مسیر رشد با خودت همگام میکنی. من از خودت یاد میگیرم از مشاورت یاد میگیرم از بقیه ای که برات نظر میذارن یاد میگیرم.
تهشم بگم به نظرم میاد مشاور خوب و کاربلدی داری همه حرفاشو گوش کن و اون تمرین به من چه رو یادت نره. شده یک به من چه با سیاه قلم خلق کن بزن دیوار اتاقت یا بکگراند موبایلت ولی بدون خیر زندگی در همون به من چه است.

ممنونم عزیزم از دعای خوبت . و از حسن نظرت .
خوشحالم که چیزی بنویسم که نکته برای یادگیری داشته باشه و یکی از دلایل نوشتنم از مشاوره ها همینه که اگه کسی امکان مشاوره گرفتن یا هزینه ش رو نداشته باشه ، بتونه حداقل راه حل هایی که به من داده میشه یا مشابه اونا رو بکار ببره و شاید حداقل کاریه که بتونم بکنم .
مرسی از تو عزیزم . بله خدا رو شکر ایشون به کارش مسلط هست و منم باید مقید بشم به انجام تمرینات .
مخصوصا به من چه ..‌‌

لی لا جمعه 2 تیر 1402 ساعت 11:55

چه زیبا گفته سعدی شیرازی ...هنرمند هرجا رود قدر بیند وبرصدر نشیند.
این موضوع انشاء سال آخر متوسطه ام بود فکر می کنی چند شدم ...آره بالاترین نمره رو آوردم ۱۹... اون زمان ۲۰ نمی دادند...بدون چرکنویس ، یک ساعت ونیم فقط نوشتم، یعنی اگر وقت بود می توانستم یک کتاب در مورد هنروهنرمند بنویسم.

چقدر خوووب . واقعا دلم خواست الان داشته باشی اون انشاء رو و من بخونمش .

فاضله جمعه 2 تیر 1402 ساعت 10:27 http://1000-va2harf.blogsky.com

موافقم
موفق باشید

ممنون همچنین شما فاضله خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد