استیک جادویی

امشب آرزو داشتم و دارم که دنیا رو پر از عشق و مهربونی کنم . پر از بخشش،  پر از حس های خوب . 

کاش قدرتش رو داشتم .

کاش استیک جادویی داشتم . بال میزدم اون بالای بالااااااا و استیک رو تکون میدادم رو کل دنیا و پر از اکلیل عشق و مهربانی ش میکردم . 


در خودم و خانواده م بعد از پدر ، جای خالی صبر و محبت رو بیشتر حس کردم و دلم میسوزه از عمری که آدم ها و مخصوصا اعضای یه خانواده کنار هم اما با فاصله خیلی زیاد از هم ، فقط سر کنن . 


سالهاست ما آدم ها بخاطر سختی های زندگی و کم شدن صبرمون خیلی پرخاشگر و کم طاقت شدیم.  کاش بتونیم مهربون تر باشیم.  ولی قطعا میتونیم سعی کنیم . سعی کنیم مهربونی و خوشحال کردن اطرافیان  رو تا حتی کوچکترین  حالت تو برنامه زندگی مون بذاریم . من از فردا بیشتر روش تمرکز میکنم . 

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 10:23

همیشه حال دلت خوب باشه عزیزم فکر کنم قبلا هم بهت گفتم آدما تا نخوان سهمگین ترین اتفاقات هم عوضشون نمیکنه. ولی اگر بخوان کوچکترین نشانه ها هم برای اینکه خودشونو تغییر بدن کافیه.

راست میگی بخدا
همه چیز درون ما آدماست .
فقط باید همت کنیم و تلاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد