صد آفرین

امروز اول صبحی دو تا کامنت فول انرژی گرفتم . 

دو تا صد آفرین . 

گفتن یه چیزایی از زبون شما ارزش تلاش کار منو بیشتر میکنه و باعث میشه هم بیشتر خودمو باور کنم هم بیشتر انگیزه بگیرم . 

چون اگه خودم ازشون حرف بزنم ، ممکنه خودمچکری یا خودشیفتگی  به نظر بیاد . و یا حتی خودمم اونقدر باورش نکنم . 

ممنونم که خوبی هام میگید و کمک میکنید ادامه بدم . 

و اگه بدی هام هم بگید ، شاید لحظه خوندنش ناراحت بشم اما راه من انتخاب رفع اون ایراد یا کم کردن اون هست . و بازم جای تشکر داره که منو تو مسیر یادگیری قرار میده . 

مدت هاست سعی میکنم بیشتر مثبت بینی کنم و ازش یاد بگیرم .


امروز میشینم بقیه آبرنگ رو کار میکنم . فکر کنم تموم بشه . خوبی آبرنگ همین سرعت کار هست که لذتش رو بیشتر میکنه .

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 15:51

ولی اکثرا همه در حال تعریف کردن از خودشون هستن وبه خودشون افتخار میکنن تو هم اینکارو بکن وبه خودت تذکر بده که چقدر فعالیت مثبت داری چه اشکالی داره

وای تو اگه بدونی من چقدر آدم آروم و ساکتی ام ‌ خودم کلافه میشم از خودم
مثلا همین نقاشی ، خیلی ها نمیدونن من کار میکنم یا سفارش میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد