سپاسگزاری

رفتم موهام کوتاه کردم ، کوتاه که نه ، درواقع برام خوردش کرد . یه سال و نیمی  از آخرین کوتاهی میگذره . پایین موهام آسیب دیده بود و آرایشگر هم گفت ریزش داره . خلاصه ازش تا جایی که خرابی هاش بره کم کرد . خیلی قشنگ شد از دیدن چهره جدید خودم ذوق کردم  . خودمونیم ها  آرایشگاه رفتن چه حس و حال خوبی میده ، همینه که اکثر دخترها و زن ها مرتب میرن . من که فقط برا کوتاهی رفتم . و یه بار برای کراتین ، البته غیر از مواردی که برای ژلیش ناخن میرم . ولی وقتی میری اونجا میگی عه کاش بیشتر به خودم برسم ، کاش میتونستم فلان کنم بهمان کنم ، مثلا من بخاطر خشکی پوستم سالهاست دوس دارم کارای فیشال انجام بدم ولی همیشه هزینه های واجب تری داشتم  و این مورد هی رفته تو الویت های آخر لیست ، یا کلا بدون تیک خوردن خط خورده . اما حالا میخوام یه مدت روش تمرکز کنم و پول کنار بذارم و برم برای آبرسانی پوستم . 

درسته اعتماد به نفس یه مسئله  روحی روانی هست اما اینکه پوست و موی سالم و زیبایی داشته باشی هم خیلی تو حال خوبت تاثیر داره . نمیشه مثلا مسواک نکرد و با دندون های زرد ادعای اعتماد به نفس کرد . هرچیزی تو حالت تعادل ، خیلی خوبه که پیگیری بشه .  

چکاپ و کوتاهی مو از برنامه های سال جدید بود که تیک خورد،  دندان  متأسفانه بی موقع و بی برنامه پیش اومد که اونم خدا رو شکر هفته دیگه میرم انجامش میدم ، چه میشه کرد . 


یه هفته ای هست با وجود همه گرفتاری ها و خستگی ها ، هر شب ده مورد سپاسگزاری مینویسم و دنبال انجام مراقبه های کوتاه  تو خونه هستم.  سه نفر از دوستام جزو سپاسگزاری هر شب من هستن . باید محبت ها یادم بمونه و شکرگزار باشم براشون،  شاید حداقل کاری باشه که بتونم در جواب محبت اونا و برای تمرین قدرشناسی خودم انجام بدم .  

دوس دارم اینجا هم بخاطر همه دوستای خوبی که دارم سپاسگزاری کنم مثلا  دوست خوبم  آقا محسن . و دوس دارم بگم ممنونم مینا ، ممنونم صبا و ممنونم دختر قلب اقیانوسی ، شما تو سپاسگزاری هر شب من هستید . 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 13:12

سلامممم کلی خسته نباشی عزیز مهربون.من سالهاست محصولات فیشال پوست رو خودم میخرم و تو خونه انجام میدم.بعضی پیجا واقعا تخفیف خوبی دارن.خیلی برام به صرفه تره

سلام مهتاب عزیز
میشه بم معرفی کنی . که جنس فیک نباشه

فرشته چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 15:49

مبارکه عزیزم چه کار خوبی
منم همیشه میگم این دفعه زودتر میرم ارایشگاه ولی بازم ماهها طول میکشه

آره همش اینجور کارا پشت گوش میافته . مخصوصا اگه مشکل مالی هم باشه .
ولی خدایی موهام حالم بهتر کرد

صبا چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 03:44 http://gharetanhaei.blog.ir

سلام عزیزم. خوبی؟
این مدت می خوندمت ولی خب واقعا وقت کامنت گذاشتن نداشتم!!!
متاسفم بابت انرژی زیادی که این مدت گذاشتی برای خانواده. امیدوارم حال خواهرت به زودی بهتر بشه و با همین دارو این روزها رو آسونتر رد کنید.
من عاشق سرسختی ت هستم ساره جان. مقیدی به برنامه هات و عطش پیشرفت داری. این واقعا حالم رو خوب میکنه.
و البته می دونم که یه روزی نتیجه زحماتی که برای خودت کشیدی رو می بینی.

خوشحالم که منو جزو دوستایی می دونی که بهت محبت داشتن.

سلام صبا جانم خوبم عزیزم
آره بخدا این مدت داغون شدم خدا کنه زخمش خوب بشه که منم زحمتم کمتر بشه خیلی به دستام فشار اومده .
ساره سرسخت ..‌
ساره درونم همیشه با ساره بیرونم تو درگیری هستن برای تلاش و تغییر ، ساره درونم خیلی آخ میکشه ولی یه جوری با هم کنار میان و ادامه میدن
امیدوارم اون روز خوب خیلی زود برسه خیلی بش نیاز دارم
خواهش میکنم عزیزم دوست من

الهام سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 23:35

سلام
اوایل که می خوندمت احساس می کردم خیلی ضعیفی و همش داری تقصیر را گردن شرایط و زندگی می‌ندازی و برای تلاش نکردن بهانه میاری.
بیشتر که باهات آشنا شدم، کیف می کنم از تلاشت برای زندگی، از تغییر، از تلاش برای پیداکردن نورهای هر چند باریک؛ تحسینت می کنم و مطمئنم که خیلی خوب زندگی می کنی.
سختی بیش و کم برای همه هست؛ اما اینکه با همه تلخ و شیرین؛ با همه خستگی هات ؛ با همه امیدها و ناامیدی هات؛ به تلاشت ادامه میدی برای من خیلی خیلی زیباست.
مهم نیست زندگی چقدر سخت یا چقدر آسونه اما تو حتی وقتی خیلی هم شکایت داری و ممکنه غر بزنی ولی تسلیم نمی‌شی.
حالا پست هات چه پر از حرکت باشه چه پر از شکوه و شکایت من دوست دارم بخونم و کنارت باشم.
امیدوارم روز به روز راهت هموارتر بشه و مسیرت شیرین تر.

الهام عزیزم مرسی از این انرژی مثبتی که دادی .
من واقعا تو همه زندگیم رو دور سختی و تلاش بودم و هر چیزی رو به جون کندن و سختی به دست آوردم. الانم دارم تو همون مسیر حرکت میکنم و واقعا سعی میکنم اینجا کمتر منفی باشم اما دیگه گاهی نمیشه غر نزد و اینجا شاید تنها جایی هست که راحت حرف میزنم و کمترین قضاوت رو میگیرم .
بازم ممنون از تحسین هات و آرزوهات
امیدوارم شما هم بهترین ها رو داشته باشی

خانوم ف سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 20:37 http://Khanomef.blogsky.com

موی جدید مبارک

مرسیییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد