کیک وانیلی

بیاید که امروز کیک پختم ، کیک پختن درسته اولش حس و عشق میخواد و باید با علاقه بلند شی کاراش کنی ، اما فکر کنم حتی اگه اولش حس نداشته باشی ، وقتی  موادش هم میزنی و میفرستی تو فر و بوی خوشش خونه رو پر میکنه ، زندگی جریان پیدا میکنه انگار یه جایی این جریان بلوکه شده بوده و حالا راهش باز میشه . 

با کمی حواس پرتی حین حرف زدن با ماما اما نتیجه عالی بود ، جاتون سبز . حالا خراب کاری م چی بود ، به جای دو لیوان و نیم آرد ، یه لیوان و نیم ریخته بود ، وقتی همه مواد هم زدم و حتی ریختم تو قالب،  به خودم گفتم ساره این چرا اینقدر شلِ .... وااااا .... موندم چه کنم ، درست رفتم غلط رفتم .... نگاه به رسپی انداختم دیدم ظاهرا یه لیوان کم گذاشتم ،‌تند از فر درش آوردم ، هنوز چند دقه نشده بود ، مدیریت بحرانم کار کرد ، مواد از فر خارج کردم یه لیوان آرد اضافه الک کردم ، قالب شستم و دوباره روغن و آردپاشی ... و فرستادم تو فر . به خودم گفتم چه شووود ، خدا خدا کردم خوب بشه . آخه من شاید پنج بار هم تو آشپزی یا شیرینی پزی  خراب کاری نکردم و خیلی ضایع میشد . حتی یادم رفت ساعت نگاه کنم ... خلاصه گفتم هر چه شد ... کنار شف نشستم و آماده شد و خیلی عالی شده بود . چسبید . هم بافتش هم رنگ و ظاهرش عالی شد . 

همیشه میگم خونه ای که بوی کیک بده ، حال کدبانوش حتما خیلی خوب بوده . ساره هم شاید خیلی خوب نباشه اما امروز بهتر بودم . 


کاش بتونم از بحران مشکل خواهرم کامل خارج بشم و زخمش خوب بشه که شب هام مثل روزهام خسته کننده و کابووسی نشه . 


بوی کیک رو هر چند وقت یه بار تو خونه تون جریان بدید. 


حیف هر کار کردم عکس بذارم ، خطا میده .


نظرات 3 + ارسال نظر
زینب چهارشنبه 17 خرداد 1402 ساعت 09:52

خب خدا رو شکر کامنتدونیت درست شد من یک هفته بیشتره نمیتونستم برات کامنت بذارم واسه خارج از کشور بسته بود فکر کنم.
کیک هم نوش جونت

مرسی زینب جان
عزیزی

پرنده سه‌شنبه 16 خرداد 1402 ساعت 11:09

عزیزم چه کار خوبی کردی که کیک پختی. من کیک دوست ندارم (میدونم عجیبه ) ولی از بوی کیک و شیرینی که تو خونه میپیچه خیلی خوشم میاد
من رمز اون پست رو ندارم ولی از بقیه پستها یه چیزایی دستگیرم شد. امیدوارم حال خواهرت بهتر بشه و انقدر بهت فشار نیاد
اگه دوست داشتی از نقاشی یا طراحی هات هم عکس بذار. خیلی کارهات قشنگن

سلام پرنده جانم مرسی عزیزم
البته من کیک پختن و بوش رو خیلی دوست دارم اما خدایی پرخور نیستم تو هیچی .
طراحی های الان آناتومی دست هست که خیلی خاص کار نمی‌کنیم روشون یعنی سایه هارمونی ندارن و یه سایه کلی فقط میزنیم ، اونقدر چی نیستن که بذارم تو پیج یل اینجا . چون تمرینی هستن . ولی چشم .
آره پست ها تو همون مایه بود . مرسی هستی

رویا دوشنبه 15 خرداد 1402 ساعت 22:03

بی نظیری شما

شما بیشتر رویا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد