دعای خواب

دیشب نتونست رو اون سمت بخوابه ، تا ۳:۳۰ باش بیدار بودم هر دقه یه حالتی جابجاش میکردم . تا مامانم اومد گفتم دیگه شیفت تو ، من میرم . صبح ساعت ۷ با صدای ناله هاش دوباره پریدم . کل امروز خسته و خواب آلودم . ولی صبح خودمو با طراحی مشغول کردم . چقدر دوس داشتم امروز یه کیک وانیلی درست کنم اما همش حس خواب داشتم ، بیچاره خودش چقدر اذیت میشه خدااا . 

اگه تونستم فردا کیک وانیلی درست میکنم . معمولا  کیک شکلاتی درست میکنم اما هوس وانیلی  کردم . 

این هفته استاد طراحی  بخاطر عقب افتادگی بعضی بچه ها تنفس اعلام کرده و فشار کار منم کمتر میشه . میتونم به کارای دیگه برسم ، البته امیدوارم... 

خدا کنه امشب بتونیم راحت بخوابیم . 

خواب شب مون هم رفت تو لیست دعا و نذر و نیازها . 

قدر خواب تون رو بدونید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد