زمان

بخش زیادی از زمان من همیشه خرج اطرافیان میشه . یعنی تا میام برای خودم نظم و برنامه ای ایجاد کنم ،‌ قشنگ از اول صبح به وسیله اطرافیان از هم میپاشه . مثلا حتی حمام هم بخوام برم باید در تطابق زمانی با خواهر و برادرم و گاهی مادرم پیش برم . معطل بشم تا بشه به کارم برسم . صبح امروز هم به جارو و تمیزکاری گذشت و من حمام رفتم و لباس شستم و تا بخوام بجنبم خیلی از زمانم رفته بود . فر رو نیم ساعت روشن کردم و خیالم از بابتش راحت شد . البته قلق یه سری کاراش دستم نیومده کاملا و اتفاقی عمل میکنم . تو سرم داشتم برنامه می‌ریختم که ظهر نون خامه ای میپزم که مامان گفت امروز بریم به خاله که شهر دیگری ست سر بزنیم ، من شریکی با خواهرم براش کادو خونه خریدیم و دوس داشتم ببینمش. گفتم انگار نون خامه ای گره خورده . ولی میرم و برگشتم درست میکنم چون روزای دیگه عصر خونه نیستم و صبح که آشپزی هست نمیتونم همزمان فر هم روشن کنم و خودم رو خسته کنم . ناهار جاتون سبز مامان ماهی کبابی درست کرد ، قزل آلا. و کارا کردیم و رفتیم تا اون شهر ۴۵ دقیقه راهه . خاله خیلی از دیدن مون خوشحال شد . مخصوصا از دیدن من ، چون من خونه کسی نمیرم ، خاله گفت میگفتی برات گاوی گوسفندی قربونی کنم و ذوق داشت . تقریبا یه ساعت و نیم اونجا بودیم و برگشتیم و من دست به کار شدم . و پروژه نون خامه ای رو بستم . من قبلا هم چند بار درست کردم ، درکل خیلی خوب میشه اما همه مون دوس داریم تردتر و خشک تر بشه . که من نتونستم این مورد رو صدرصد مدیریت کنم ، حالا حالاها هم باید تو هر پخت دمای فر رو بررسی و تطابق بدم . نمیتونم بگم عالی شد ولی خیلی خوب شد . 


دعا کنید فردا صبح کسی برام کار نتراشه. 

راستی مامان ازم خواسته براش برم بازار ، ولی کارش واجب نیس و بش میگم یه روز دیگه میرم .

باید صبح فردا رو به طراحی بگذرونم . خیلی کار دارم . 




پ . ن

چرا هرچی میخرم ، بازم لیستم پره ؟ چرا تا شامپو میخرم خمیردندان تموم میشه ، تا خمیردندان میخرم ضدآفتاب تموم میشه ‌.

به معنای واقعی پوکیدم از هزینه هام که تمومی نداره .   

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 ساعت 17:39

سلام دوست عزیز نون خامه ای ها رو دیدم‌تو اینستا عالی بودن نوش جان واقعا هم هزینه ها تمومی نداره

سلام فرشته جان
ممنونم عزیزم

مریم سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1402 ساعت 13:56

سلام ساره جان روزت مبارک عزیزم

سلام مریم جون
ممنونم عزیزم یادم بودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد