روزهای شلوغ

هیچ کدوم از برنامه هایی که داشتم تو این چند روز انجام نشد ، بخاطر فاتحه دادن برای بابا ، کلی رفت و آمد داشتیم.  یعنی واقعا خسته شدم . هر یه روز اندازه دو روز طول کشید . از صبح تا ۱۱ شب رفت و آمد بود . 


فردا هم قراره فر برسه و کلی تمیزکاری و جمع و جور کردن دارم تا جاش اوکی کنیم . امشب دیوارها رو سابیدم و تمیز شدن . یه سری وسایل رو جمع کردم ، فردا هم بقیه شون . احتمالا مجبور بشم قسمت های دیگه آشپزخونه رو هم یه دستی بکشم . 


ناراحتم نتونستم  کتاب بخونم و فیلم نگاه کنم . مخصوصا  کتاب . چون واقعا اونقدر طول میکشه و فاصله میافته که کلی از موضوع  رو فراموش میکنم . 


چشم به هم میزنم روز ارائه تکلیف طراحی میرسه و من هنوز تموم نکردم . 





نظرات 1 + ارسال نظر
رضوانح جمعه 8 اردیبهشت 1402 ساعت 13:11 http://nachagh.blogsky.com

مبارک فرتان باشد .اگر سیخ چرخان دار کباب ترکی باهاش درست کن

ممنونم
دوتا جوجه گردان داره نمیدونم میشه کباب ترکی درست کرد یا نه . البته من تاحالا درست نکردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد