بی حرف و بی کلام

گاهی دلم میخواد از یه سری پست های خودم ، زودتر فاصله بگیرم و خیلی جلوی چشم نمونن . هر چقدر که سعی میکنم زودتر ازشون دور بشم به همون اندازه بیشتر حرف کم میارم و سوژه برای نوشتن . 

اینکه بیام از روتین همیشگی و گرمای هوا و خونه و مجددا بردن خواهرم به چشم پزشکی و کلاس و کارای خونه بنویسم ، دیگه تکراری شده . 

دلم یه سوژه جدید میخواد واقعا . 

یه سوژه پر هیجان و شیرین . 


پیاده روی رو از دیروز شروع کردم ، فردا هم قراره برم . هوا خیلی گرم و دم شده ولی نمیخوام  اینو مانعی کنم برای خودم . 


دکتر برام چکاپ نوشت اما هنوز نرفتم . انشاالله  دکتر رفتنم تیک بخوره ، برای موهام نوبت کوتاهی میگیرم ، البته در حد یه مدل که خیلی قد موهام از بین نره . الانم موهام رو خیلی دوس دارم با همین بلندی و سادگی . اما مو هم مثل گیاه نیاز داره هرچند وقت یه بار هرس بشه تا جون بگیره و اگه مشکلی هم باشه رفع بشه . 


بی حرف و بی کلامم فعلا ..‌ 

همین قدر کافیه که از پست قبل فاصله بگیریم .

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی دوشنبه 21 فروردین 1402 ساعت 23:20

از روزمره‌گی‌ها هم میشه سوژه‌های خوبی پیدا کرد، فقط باید ریز شد و دقت کرد.
هرچند که روزمره‌گی های معمولی و تکراری هم زیبا هستن.

چه نگاه زیبایی
بله باید خیلی تلاش کرد

فاضله دوشنبه 21 فروردین 1402 ساعت 23:13 http://golneveshteshgh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد