نظرسنجی

بچه ها به نظرتون فر با اجاق یکی باشه بهتره یا جدا . 

من خودم فر و اجاق با هم رو ترجیح میدم . چون فرشون بزرگتره و برای شیرینی پزی کارم راحت تر میشه . 

اما جدا باشن ، به نظرم فرش کوچیکه.  

چون بالاخره این خونه فروش میره و ممکنه خونه جدید گاز صفحه ای داشته باشه ، دامادمون میگه اگه جدا بخرید هم خوبه ، که فقط فر به شکل توکار جاساز بشه .

اما من میگم فر و گاز یکی باشه ، فوقش خونه جدید رفتیم ، اون گاز صفحه ای رو درمیاریم .‌


ممنون میشم  خانم های خانه دار و با تجربه بم بگید ، کلا چی خوبه ، از مارک و بقیه موارد هم بگید . برقی ؟ گازی ؟  

نظرات 11 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 16 فروردین 1402 ساعت 05:00

اگه فرگاز باشه عالیه هر جا بری میبری با خودت ما خونه قبل صفحه ای کار کردیم موقع اسباب کشی مجبورشدیم دوباره بخریم وخیلی خرج اضافی شد الان واقعا نمیشه این خرجا رو کرد

احتمال زیاد همین فرگاز رو بخریم دیگه . اکثرا هم نظرشون رو فرگاز بود
ممنونم

مریم دوشنبه 14 فروردین 1402 ساعت 22:06

سلام ساره جان هر چی میخواهی بگیری بگیر اما حتما فرش برقی باشد برای کیک و شیرینی و پیتزا فر برقی خیلی عالی هست.موفق باشی

سلام مریم جان . بله تا اینجا متوجه شدم برقی بودن و مارک خیلی مهمه . و تو سرعت کار فر تاثیر داره
ممنونم ازت

زینب دوشنبه 14 فروردین 1402 ساعت 18:43

عزیزم فرهای توکار بزرگ هم هستند کاراییشون هم خیلی عالیه.

بررسی می‌کنیم فعلا

سارا دوشنبه 14 فروردین 1402 ساعت 17:23

من گاز فردار دارم و راضی ام.
به نظر من برای وقتی میخوای پیتزا و اینها به تعداد درست کنی گاز فردار خیلی سرعت رو میبره بالا چون تعداد بیشتری ظرف پیتزا توش جا میگیره.
کیک و این چیزا هم عالی درمیاد.
گاز من مارک ایرانی هم هست. و راضی ام

منم نظرم بیشتر رو فرگاز هست چون معمولا بخوام چیزی بپزم مجبور میشم دو سری یا حتی بیشتر پخت کنم وقتی فر کوچیکه. ولی فرهای جدید بزرگ هستن و کار راحت تر پیش میره
درسته نمیشه کارای کوچکتر رو باش کرد ، ولی نمیشه هم همه چیز رو با هم تو یه وسیله پیدا کرد .

نیلو۲ دوشنبه 14 فروردین 1402 ساعت 14:39

عنوان مطلب
فر۰۰۰ بودن یا نبودن

دقیقا

نیلو۲ دوشنبه 14 فروردین 1402 ساعت 14:36

سلام خانم ساره عزیز سال نوی شما مبارک امید که سالی پر از خیر و برکت داشته باشید. در خصوص فر خانم شف طیبه در سایت کارگاه آشپزسازی یه قسمتی بعنوان اهمیت فر دارند به نظرم برای تصمیم گیری شما مفید است. ایشون خانمی بسیار با سلیقه و اهل بوشهر هستند. قبلا فعالیت ایشان در سایت زیاد بود الان در اینستا.
در اینترنت بزنید کارگاه اشپزسازی شف طیبه

سلام نیلو جان سال نو شما هم مبارک
اتفاقا من جزو فالوور های چندین ساله ایشون تو سایت و پیج هستم . قبلا این پست فر رو هم خونده بودم اما اصلا یادم رفت . خوب شد گفتید اونم برم دوباره بخونم

تیلوتیلو دوشنبه 14 فروردین 1402 ساعت 12:19 https://meslehichkass.blogsky.com/

خیلی دیر اومدم
ولی دلم خواست نظرم را بگم
ما همیشه فرگاز داشتیم و جداگانه نبوده
وقتی هم اومدیم خونه جدید ترجیح دادیم به جای اون گاز روی کابینت از فرگاز استفاده کنیم
چون جادارتر و بزرگتر هست
و برای خانواده هایی که اصولا رفت و آمد زیاد دارند بهتر هست

خوش اومدی تیلو جان
بله برای ما و شرایط مون حرف شما کاملا درسته

پرنده دوشنبه 14 فروردین 1402 ساعت 06:38

ساره جون من یه مدت یه خونه مبله زندگی میکردم که فر گاز داشت مارک بوش. هر چقدر ازش خوب بگم کم گفتم. حتی نون رو هم باهاش گرم میکردم و خیلی سریع گرم میشد (قسمت فرش برقی بود). الانم یه مایکروفر سامسونگ دارم که اصلا یک صدم اون فر نمیرسه.
خواهرم فر تو کار گازی داره، هم خیلی زمان گرم کردنش بیشتر طول میکشه و هم اینکه راستش به نظر من اون پاسخی که به کامنت پری گل دادی که با فر تو کار یه دقیقه میشه گرم کرد اصلا اصلا درست نیست. با مایکروفر میشه اما فر تو کار اگه گازی باشه فرقی با فر گاز گازی نداره و همونقدر طول میکشه.
اگه منظورت آون توستره اون هم یه چیز دیگه است، برقیه و کوچولو و توکار نیست (رو کابینتیه). اون از همه سریعتر گرم میشه. من تجربه غذا درست کردن باهاش رو ندارم.
در نهایت این تفاوت زمان گرم شدن فر اون قدری که فکر میکنی نیست. گاز من چهار شعله بود، فرش تقریبا اندازه فر تو کار خواهرم بود.
کلا بیشتر به برقی و گازی بودن فر و مارک فر توجه کن تا اینکه فر گاز باشه یا فر تکی

آره منم متوجه شدم سرعت کار بیشتر به نوع مارک و جنس بستگی داره . مثلا برقی بودن فر باعث افزایش سرعت کار میشه . مرسی ازت پرنده جان

پری گل یکشنبه 13 فروردین 1402 ساعت 19:39 https://gargoyle.blogsky.com/

ما فرگاز گرفتیم، عالی بود
وقتی جابجا شدیم، گاز صفحه ای داشت، فرناز رو گذاشتیم توی حیاط، و از فرش استفاده می کنیم
مکرویو هم داریم که خودش کار فر رو می کنه

پری گل جان . اگه به من باشه عالی بود هم فرگاز بگیرم هم یه ماکروویو یا همون فر توکار . اگه آدم جا داشته باشه واقعا خوبه دوتاش باشه . مثلا واقعا برای گرم کردن ارزش نداره فر روشن کرد و اونقدر زمان گذاشت ولی با فرتوکار و ماکروویو میشه تو یه دقیقه گرم کرد . درکل ممنونم

الهام شنبه 12 فروردین 1402 ساعت 16:07

من سال‌هاست اجاق گاز فردار دارم و خیلی راضی هستم؛ مال من اسنوا هست ولی انگار مدلهای جدید اسنوا به اون خوبی نیست، میگن اخوان خوبه.
برای توکار ولی خیلی باید دقت کرد همه مدلاش خوب و کارا نیستند؛ خواهر من بوش داره و خیلی خیلی راضیه اما خب یه کم گرونه.
در ضمن اگر فر تو کل. هم بخری، خونه عوض بشه با خودت می بری مجبور نیستی که بذاریش روی خونه.

ممنونم از راهنمایی
کمکم میکنه واقعا

نرگس شنبه 12 فروردین 1402 ساعت 14:11

عزیزم حتما حتما جدا بگیر ، من گاز فردار گرفتم هنوز پشیمونم .
وقتی فر جدا باشه دستت برا خیلی کارا بازتره ، انواع شیرینی و غذای کم جا هست که روشن کردن فر گاز براشون ارزش نداره. حالا خواستی چیز بیشتری درست کنی فوقش دوبار استفاده میکنی. اشتباه منو تکرار نکن
من خیلی از کارهایی دم دستیمو بخاطر همین فر بزرگ بیخیال شدم ، زمان پخت فر کوچیک هم زودتره

از نظر سهولت استفاده و دسترسی واقعا راست گفتی توکار راحت تره . درکل ممنونم از راهنمایی و نظر مفیدت نرگس جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد