گاهی که دلم برات تنگ میشه دلم میخواد چیز قشنگی باشه که تو سرم مرورش کنم و از خاطره خوشش دلم رو آروم کنم 

اما ... بماند که چه بر سر رابطه ما اومد ..‌‌.

الان فقط دلم برات تنگ شده 

هرچی به ذهنم فشار میارم ، متأسفانه فقط درد و ناراحتی و اخم یادم میاد و نه تنها دلتنگی رفع نمیشه بلکه سوز دل بیشتر هم میشه . 


بسته م بالاخره دیروز رسید . 

امروز و دیروز تونستم یکی از تکالیف رو آماده کنم اما به دومی نمیرسم . بعید میدونم بتونم .


برنامه بیرون رفتنم با دوستم اوکی نشد ، اون گفته بود اگه کاراش تمام بشه  میریم ولی نشد . منم ناراحت نیستم . 


راستی امروز تونستم بعد مدت ها یه فیلم خارجی تو گوشیم نگاه کنم . فیلم دیدن و کتاب خوندن رو امسال خیلی میخوام پررنگ تر کنم . فیلم امروز اسمش Come with me please.   بود . من یه سری فیلم دانلود شده تو گوشیم دارم که تو نوبت نگاه کردن هستن ، هر مدت یه بار یه فیلمی بر اساس توضیح زیر پستش،  دانلود میکنم و میمونه تا بتونم نگاش کنم . داستان اونقدر جذاب و خاص نبود . راجب علاقه و ارتباط یه پسر و دختر که قرار ازدواج هم داشتن اما بخاطر دانشگاه دختره و مشغله  کاری پسره ، یه فاصله بین شون باعث دوری میشه و بعد تلاش برای اصلاح اون رابطه میکنن و درنهایت به هم برمیگردن .  

زورم از پسره اومد که خطای دختره رو خیلی دیر بخشید درحالی که خودش همون خطا رو دو بار تکرار کرد . 

واقعا چرا یه چیزایی انگار برای ما زن ها تابوی دائمی هست ولی برای آقایون نه ... البته صدرصد اینطور نیس . و قصد بی احترامی ندارم مخصوصا  به آقایون خواننده محترم خودم 


فیلم برادران لیلا رو هم همون روزا که مهمان داشتیم خانوادگی نگاه کردیم،  یه فیلم پر از درد و بدبختی .  


کتاب هم دارم میخونم ، اما سرعت و زمان بندی م تو کتاب خوندن هنوز اونجور که باید مدیریت  نشده ، ولی همینم خوبه . 

البته سرعت لاک پشتی  م اصلا خوب نیس 



نظرات 1 + ارسال نظر
صبا سه‌شنبه 8 فروردین 1402 ساعت 01:59 http://gharetanhaei.blog.ir

فیلم برادران لیلا رو نگو! من هنوزم اعصابم داغونه ازش

ساره جان فیلم های زبان اصلی که بر اساس زندگی انسان های موفق و داستان های واقعی هست رو ببین.
تو همه جوره باید انرژیت رو حفظ کنی و دیدن جنگجوهای دیگه اونم وقتی موفق شدن کلی بهت انگیزه میده

اینو راست گفتی من باید همه جوره انرژی م حفظ کنم .
مثل کسی که تازه داره متولد میشه و باید فقط تغذیه سالم بگیره برای رشد کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد