شرایط تمرین دست فرمون رو پرسیدم ، هزینه ش برای من زیاده دو ساعتی ۲۴۰ تومن ، و اگه قرار باشه مثلا حداقل  یکی دو جلسه برم  بازم اگه رانندگی نکنم ، فایده نداره و بازم دستم کند و خالی میشه تو روندن.  فعلا بیخیالش شدم . 

پارچه مانتویی م بردم خیاط ، خوبه بیشتر مانتوهامون بی دکمه ست والااااا ، دکمه خریدم برای فرمم،  فقط پول دکمه ها شد ۸۰ تومن . 

به احتمال خیلی زیاد فردا میرم بازار و بوم هم میخرم . 

همچنان ماما تو اتاق هست و من نتونستم گوشه خودمو اوکی کنم .  تو فکرم سری به سمساری بزنم ببینم یه میز تحریر تمیز گیرم نمیاد !  برای  راه اندازی و تملک بر اون گوشه ، باید میزم  جاگیر کنم  که بقیه ش راحت تر بشه . 

هنوز که هنوز کلاسای زبانکده شروع نشده ، اما من دیگه حرصش نمیخورم ، فعلا چند روزم با قلمچی پر شده ، دیگه تو خونه موندن اذیتم نمیکنه و استرس  برام نداره . خدا رحمت کنه بابا رو ... 

تا اینجا تونستم مقید بمونم به پیاده روی  هام . هوا هنوز خیلی گرم و شرجیه ولی من میرم . 


پنجشنبه  قبل برای سر مزار بابا یه کارتون کلوچه خریدم . امروز نون قیفی و نون گرد بستنی خریدم ، میخوام حلوا هویج درست کنم برای این پنجشنبه.  اولین بار هست که میخوام حلوا هویج درست کنم . خودم که خیلی دوس دارم .  

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 12 آبان 1401 ساعت 14:54 http://seyedhamidhavaeji.blogsky.com

سلام. خدا بیامرزه پدرتون رو. روحشون شاد باشه ان‌شا‌ءالله.

سلام خدا رفتگان شما رو هم بیامرزد ممنونم

فرشته چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 13:43

کاش مامان همکاری کنه وبره اتاق دیگه من برات یه اتاق بزرگ نورگیر با کلی کمد ومیز ولوازم ارزو میکنم

واااییییی مرسی عزیزم

خاموش چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 13:17

ساره جون می تونی میز رو بجای سمساری از سایت دیوار بخری کلی راحت و ارزون هستش موفق باشی عزیزم

اتفاقا اونجا هم نگاه کردم ، بعد سمساری یادم اومد . جام اوکی بشه خرید میز هم اوکی تر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد