گوشه دنج من

بخاطر قطعی های اینترنت و تداخل استفاده از فیلترشکن،  اینجا برام باز نمیشد . حواسم نبود باید فیلترشکن خاموش کنم که بتونم اینجا رو باز کنم . 

حال خوب رو که کل ایران باش فعلا بیگانه ست . 

خونه ما هم شرایطش شبیه شرایط کشور شده ، انگار رهبر که نباشه هیچی جای خودش نیس ، و هرکسی به یه دلیل و توجیهی میخواد یه حکمی صادر کنه و خودی نشون بده ، شرایط استیبل نشده . 


کلاسام کم کم داره استارت میخوره . 




جواب کامنت سمیرا جان 

چون یه ریشه هایی تو درون ما هست که قطع نمیشن و هی جوونه میزنن و نمیذارن ارتباط مون با طرف قطع بشه ، مخصوصا که پدر و مادر یا خواهر برادر باشه ، حتی اگه اذیت کنیم همو بازم یه جایی دلمون برای هم میره ‌ . چون من تو دلم زود کینه ها آب شد ، زود فراموش شد ، زود بخشیدم و برای همین خییییلی زود دلتنگ شدم .  و مطمئنم تا خودم تجربه نمیکردم محال بود این حال رو از کسی باور کنم . 


و اما بالاخره  جمعه دامادمون و داداشم دست به کار شدن و تونستیم اون اتاق کوچیکه که البته ماما توش می‌خوابید و می‌خوابه رو مرتب کنیم . خدایی اگه همت دامادمون نبود هیچی پیش نمی‌رفت.  یه طبقه قوی زد رو دیوار و کلییی وسیله رفت بالا تو طبقه و فضایی بیشتر از یه گوشه برای من باز شد 


کلی چی جابجا کردیم،  کلی چونه زدم برای انداختن یه سری چیزا ، که البته صد تا یکی جواب میداد. 

ما آدم های وابسته به دنیا ، خیلی بارمون سنگین .

من بعد فوت بابا فهمیدم نباید خیلی بار بازماندگان رو سنگین بذارم و برم . البته که بابا وسایل زیادی نداشت اما مدیریت درست همونا کار راحتی نبود ، بماند که یه ماشین و خونه هم موند برای حساب کتاب های بیشتر . 


اما من بخاطر دختر بودنم و بخاطر کار و حرفه هنری م ، وسیله زیاد دارم و هربار مرتب میکنم حتما یه چیزایی خارج میکنم . اما هنوزم بارم سنگین ، گاهی بشدت عصبی میشم ازین همه وسایلی که دارم . 


داشتم میگفتم ...

حالا جا خوب باز شده تو اتاق ، دلباز شده . و میتونم بعدا پنجره رو عوض کنم چون  بارون رد میکنه ، دیوارش  گچ ریزی داره ، میتونم  حالا نه لزوما کاغذ دیواری ، ولی یه پوشش خوشکلی برای قسمت خودم روش کار کنم که نما بگیره.  درحال حاضر بخاطر اینکه محل خواب ماماست و حاضر نیس بره جای دیگه بخوابه ، من خیلی توش آزادی عمل ندارم وگرنه یه میز کار میزدم توش یا هرکار دیگه ای .  فعلا درهمین حده که هی برم نگاش کنم و از دلبازیش لذت ببرم ، چون باورم نمیشد اینقدر جا باز بشه . فعلا که بخاطر قطعی اینترنت و عدم دسترسی به واتس اپ ، هیچ کلاس آنلاینی نمیتونم برگزار کنم ، شرایط اجتماعی  هم دل و دماغی باقی نمیذاره که برم بوم بخرم  و دست به رنگ بشم . و چون این بار میخوام مدل های اروتیک کار کنم نمیدونم حضور مامان تو اتاق رو چطور مدیریت کنم ، حتما میپرسه اینا چیه میکشی و برا کی؟ 

یه کم بگذره ، دست به کار که بشم یه فکری هم برای سوالات ماما میکنم .


فعلا عکسی از اتاق نمیتونم بذارم چون هنوز کم و کسری داره ، هنوز چندتا چیز تو اتاق مونده که گوشه رو پر کرده ، اما اوکیش کنم حتما عکس میذارم . 


سقف ایرانتی ش تو زمستون میچکه و قراره روش سیمان کنیم ، ایزوگام هم داره اما فایده نکرده  .  


اما تا همین حد هم  برای من عالیه  و خوشحالم.  


راستی گفته بودم پوستم چقدر خشکه !  آمار مراقبت پوستی با دستگاه تو سالن آرایشی را گرفتم دیدم هزینه خیلی زیاده ، هر جلسه ۷۰۰ . بعد یه مشاوره با چی نپوشیم گرفتم گفت اصلا نیاز نیس این هزینه رو کنی ، گفت ویتامین سی و مولتی ویتامین و زینک با آب زیاد بخور و روتین هر روز رو پیش ببر ، الان یه هفته بیشتر شده که قرص ها رو میخورم ، فعلا بدک نیس ، تا پاکسازی بشه خب مدتی طول میکشه ، هلاک شدم از دسشویی رفتن اما میخوام ادامه بدم . 

هنوز داداشم چونه سیاه دراوردن رو بام میزنه ، گفتم بذار یه کم دیگه بگذره ببینم حال دلم چی میگه . 

خیلی سعی میکنم زودتر زندگی عادی رو پیش ببرم اما خیلی راحت نیس . 


درست میشم هنوز زمان لازمه . 


نظرات 7 + ارسال نظر
همساده جمعه 22 مهر 1401 ساعت 11:06

سلام
من حودم چون پوستم چربه زیاد از پوست خشک سر در نمی ارم ولی اینم بگم درسته که خشکی مقابل تری هست اما اب زیاد خوردن که نمی تونه برا پوست خشک مفید باشه.چون املاح مفید بدن ابنجوری دفع هم میشن تاره .بهتر بری پیش پزشک طب سنتی تا ببینی مزاجت چی هست اونطوری بهتره .به جایی نوشته بودی گر گرفتگی داری اومدم دوباره بخونم پیداش نکردم شایدم یه وبلاگ دیگه بودمی خواستم بگم برو ازمایش تیرویید بده دور از جونت شاید پر کاری تیرویید اگه نبود که خدا را شکر اگر هم بود از را طب سنتی برو جلو چون پزشکا یه قرصی می دن مدام باید مصرف بشه

سلام همساده جان
والا من این یه هفته آخر به این ور تا همون ۲ لیتر که برابر ۸ لیوانه و یک و نیم لیتر رو تونستم بخورم ، مشاوره تا ۳ لیتر بم گفته بود . اما به نیم لیتر آخر فقط یه روز تونستم بخورم . روزای بعد نتونستم .
به دسشویی رفتن ها کمی عادت کردم دیگه چه کنم
مطلب خوندم که آب زیادی املاح رو خارج میکنه . ولی نمیدونم درباره بدن من دقیقا چی درسته .
میخوام برم دکتر منتظر دفترچه تکمیلی هستم تا هزینه کمتری رو دوشم بیافته .
طب سوزنی تو برنامه م هست . امروز زنگ میزنم شرایطش بپرسم
من گفتم گرگرفتگی دارم . نه مشکل تیروئید ندارم چند سالی تحت درمان بودم و رفع شده . یکی از دلایلش فکر کنم بی نظمی های پریودی م هست متأسفانه.

غزل سپید دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت 14:58

برای ذوقت ذوق کردم دختر

قربونت غزل
دلتنگت هستم

آتشی برنگ اسمان چهارشنبه 13 مهر 1401 ساعت 11:06 https://atashibrangaseman.blogsky.com

سلااااام
سه چهار روز طول کشید تا کل وب رو خوندم البته بعضی پست ها رمزی بود
خیلللللی خوشحالم با دختر قوی چون شما آشنا شدم
خدا پدرتون رو بیامرزه
الهی ک تو مسیر زندگی انقدددد بهتون خوش بگذره ک یاد روزهای تلخ قبل نیفتید

سلام خوش اومدی عزیزم
ممنونم خوشحالم از آشنایی تون
امیدوارم برای شما هم بهترین ها پیش بیاد
خدا رفتگان شما هم بیامرزد

هاله سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 12:41

چه خوبه که بالاخره تونستی اتاقتو از انباری به داخل خونه منتقل کنی برات آرزوهای بهترین ها رو دارم خانمی
برای پوستت یه آبرسان هم بگیری عالیه حالا هرمارکی که تونستی بخری مهم نیست خودم مارک کامان استفاده می کنم راضیم بهتر از هی دستشویی رفتن هست البته که هیچی جای آب رو نمی گیره ولی خوب با آب رسان مجبور نیستی اینقدر آب بخوری
یه لایه بردار مارک اپریم هم کنارش بخر حالشو ببر فکر کنم با 300 تومن بشه اینا رو خرید من از قبل خریدم قیمت جدید ندارم ولی بالاخره بهتر از قیمت آرایشگاههاست والا


هاله جان اصلا اتاقی نداشتم حتی تو انباری ..‌ همیشه سعی داشتم یه جا تو انباری اوکی کنم که نشد ، یه اتاق کوچیک ته خونه هست که جمع و جور شد و یه جا برا من باز شد .

آبرسان همیشه میزنم البته نه مارک و قیمت عالی ، در حد متوسط . ولی لایه بردار نداشتم هیچ وقت. آره بابا هزینه آرایشگاه خیلی بالاست

م سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 09:38

سلام
اگه میخواید مایعات بیشتر تو بدن بمونند و بهتر جذب بشن از دانه های لعابدار استفاده کنید
تخم شربتی ،چیا ، خاکشیر...هرروز بریزید تو یه بطری بزرگ و هربار هم یه چیز طعم دار اضافه کنید ، مثلا یه چن د تا پر نعنا،ه ریحان ، یه برش میوه این طوری معده تونم راحت تر با این همه اب کنار میاد و اذیت نمیشین

سلام
ممنونم از راهنمایی تون ، ببینم جواب میده واقعا .
چون خیلی سخته این همه توالت رفتن . نه ظهر راحت میخوابم نه شب . همش تو فشارم

دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت 23:18

فرشته دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت 21:16

چقدر خبرخوب خوشحالم از اینکه یه گوشه دنج داری خیلی خوشحالم در تلاشی مثل همیشه تو بهترینی

ممنونم فرشته جون

خوبی از خودته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد