نوبت برای شنبه اوکی شد . 

امروز  و دیروز شکر خدا حال پدر بهتر بوده ، هم تو غذا خوردن و هم حرف زدن .  یه روزایی حتی حواسش هم کم میشه و بعضیا رو نمیشناسه . و یه روزایی بهتره .  بهرحال همین تغییر بهبودی میتونه امیدی باشه که شرایط خیلی خطرناکی نداره و میتونه درمان بشه . 


منم خب سرحال ترم . 

مرسی از دعاهاتون.  

انشاالله سلامت باشید همیشه . دل تون بی غم . 

نظرات 9 + ارسال نظر
قاصدک شنبه 25 تیر 1401 ساعت 09:52

سلام ان شاء الله بهتر بشن
دکتر نیک اقبال تو این مورذ خیلی دکتر خوبیه هم توی ام ار ای هست هم توی صدرا
البته باز هم تحقیق کنید

سلامت باشی عزیزم ممنونم از راهنمایی

خورشید جمعه 24 تیر 1401 ساعت 15:40

سلام،
توکل به خدا
اطرافیان بیمار، همین کارهایی که از دستشون برمیاد رو انجام میدن ولی تجربه نشون داده خوبه که اطرافیان یک مقدار نسبت به تشخیص دکتر و .... هشیارتر عمل کنن بهتره و خودشون هم آگاهانه جستجو و تحقیق بکنن.
ان شاءالله خدا توی این روزها به شما و مادرتون آرامش و تحمل بده.
مراقب خودتون باشین
اهل اون سمت نیستم که آشنایی، کسی رو بشناسم که معرفی کنم.
در پناه خدا

ممنونم خورشید جان
امیدوارم همه سالم باشند

زینب پنج‌شنبه 23 تیر 1401 ساعت 09:38

من برای آرامش خودت دعا می کنم و این که اذیت نشی. تو مهمترین آدم زندگیت و ستون زندگیت هستی
دعای متفاوتم رو بگذار به پای این که تجربه های مشترک داریم و درکت میکنم. روزهای مشابه این رو گذروندم و بعدشو دیدم.

ممنونم زینب جان .‌‌
کاش میشد برام از بعدش بیشتر بگی .
نمیدونستم تجربه های مشابه داریم .
مرسی که هستی مرسی از دعات عزیزم

مریم چهارشنبه 22 تیر 1401 ساعت 17:00

سلام ساره جان ممنون از دعایت دختر خوبم حجم ناامیدی ام خیلی بالاست به عناوین مختلف بدی نکردم بدی دیدم از سه چهار سالگی تا حالا امید داشتم که شاید روزگار بهتر شود اما نشد دلم میخواست ادم بدی بودم که بدانم نتیجه کارهایم را می بینم اما به گفته همه اطرافیانم از قوم و دوست و همسایه و غیره ازارم به هیچکس نرسیده ولی نمی دانم چرا ازار میبینم و نمی فهمم که ازارگرانم چرا زندگی شان روز به بهتر میشود بگذریم شکر خدا که حال پدر بهتر شده باز شکر خدا که دختر عزیز من مثل تیلو خانم مهربان قوی و نیرومند و مهربان هست و شکر خدا موفق مواظب خودت باش دعایت میکنم دعایم کن.

سلام مریم جان واقعا ناراحت شدم چی بگم وقتی خودمم خیلی زندگیم رو فرم نبوده . اما باید ادامه داد باید سعی کرد

سایه چهارشنبه 22 تیر 1401 ساعت 10:01

خدا انشاله سلامتی بده به پدرتون و همینطور شادی و خوشحالی و خوشبختی نصیب لحظه های زندگیت بکنه

آمین به شما و خانواده همچنین سایه جان

رها سه‌شنبه 21 تیر 1401 ساعت 23:26

خدا رو شکر بهتر شدن

ممنونم، ظاهرا این شرایط خیلی موقتی و ناپایدار هست متأسفانه

لی لا سه‌شنبه 21 تیر 1401 ساعت 14:28

سلام گلم...خداروشکر...همواره باید امیدوار بود چون ما تنها نیستیم، همیشه خداوند هست.. ی چیزی برات تعریف کنم...من ی عمه دارم که فکر کنم الان حدود۶۸ سالش هست...در جوانی مریض میشه دکتر هاتشخیص میدهند که باید یکی از کلیه های اون رو بیرون بیارند وبی اندازند دور...شب از بیمارستان فرار می کنه با همون لباس فرم بیمارستان ومیره خونه خواهرش وفرداش هم میره عطاری ودارو می گیره ومی خوره وخلاصه تا الان که همجنان کلیه هاش خوب وسالم دارند کار خودشون رو انجام می دهند...عمه می گفت من باور نمی کردم که کلیه ام رو از بدنم جدا کنند وبی اندازند دور...به چه جرمی آخه

سلام
چقدر جالب بود ، چه خوب که اون مسیر براش جواب داده بود . راست میگید گاهی مسیر از جای دیگه ای هست نه اونچه ما میدونیم

فرشته سه‌شنبه 21 تیر 1401 ساعت 12:51

انشاللا به زودی خبرای خوب بدی بهمون
نگران نباش عزیزم

انشاالله

تیلوتیلو سه‌شنبه 21 تیر 1401 ساعت 12:33 https://meslehichkass.blogsky.com/

من اگه هیچی نمیگم دلیلش این هست که واقعا در توانم نیست و نمیخوام دل نازک و مهربونت را بلرزونم
ولی تو شرایط فعلیتون حتی ثانیه ها مهم هستند
اگر پدرتون حالتهایی از اختلال حواس و گاهی فراموشی های کوچولو داره، منتظر نوبت نشید لطفا
هرچه سریعتر خودتون را برسونید شیراز
لازم نیست برید بیمارستان نمازی
نیاز به نوبت قبلی هم ندارید
خیلی سریع خودتون را برسونید بیمارستان بو علی سینای شهرصدرا
اونجا هر روز صبح متخصص ها ویزیت میکنند
همونجا سریع تشکیل پرونده میدن
و اینهمه وقت تلف کردن یعنی از دست دادن ثانیه ها
ببخش که اینا را مینویسم
دارم با اشک مینویسم
هرچی سعی کردم انرژی منفی و حال بدم را باهات اشتراک نزارم نتونستم
ساره ی نازنینم اگه خواستی بیشتر حرف بزنیم بهم واتساپ پیام بده
راستش میخواستم خودم پیام بدم گفتم شاید نمیخوای.... نمیخوام یادآوری کنم که من توی این مورد تجربه ی زیادی دارم

ممنونم که اومدی و نوشتی ...
مرسی که پی وی اومدی و همه رو دوباره گفتی
آره امروز ناخوش بوده و معلوم شد این وضعیت های خوب ، موقتی هستن . امیدوارم خوب بشه آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد