گوشی استخر

دوباره برگشتم  سر گوشی های استخر... تو گوشم میذارم که راحت تر بتونم بخوابم . یا صدا نشنوم . بالاخره چاره ای نیس ، این منم که باید با اونا تطابق پیدا کنم . چون هرچی تلاش میکنم تعدیل سازی کنم ، آخرش کفه سنگین سهم منه . 

دیگه چک و چونه نزدم ، حرص نخوردم . 

با اینکه زدن گوشی بعد مدتی باعث تورم  گوشم میشه،  چون قبلا هم امتحان کردم و بعد مدتی گوشم حالت تورم پیدا میکنه . 

چه کار کنم ....


صبح کلی لباس اتو زدم ، برای داداشم و آقا . یه مانتو هم برای خودم . 

بعد کارای هر روز  نشستم پای اتود دستی  چهره  یه دختر کره ای.  از اتود زدن های دستی خیلی لذت میبرم . مهارت کارم رو و نقطه ضعف هام رو  بیشتر متوجه میشم . 

شاید فردا برم به خاله یکی از دوستام که سالها همو می‌شناسیم و خیلی منو دوس داره و همیشه زنگ میزنه و میگه بیا پیشم ، سر بزنم . ایشون اصلا بچه نداره . 

احتمالا هفته دیگه مهمان داشته باشیم ، و نتونم یه سری کارای هفتگی م پیش ببرم ، برای همین این هفته باید سروسامان شون بدم . 

یه نمونه سوال باید طرح کنم ، هر روز یادم میره کتاب رو از زبانکده بیارم . 


شب تون خوش .


نظرات 6 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 ساعت 23:00

یه زمانی پدرم تا صبح هم چراغ رو روشن میزاشت هم رادیو رو ومن لحاف پشمی رو میکشیدم سرم ومیزاشتم دو لا روی گوشم تا بتونم بخوابم واقعا شرایط سختی داری عزیزم برات آرامش ارزو میکنم

ممنونم فرشته عزیز.
چقدر بده که آدما اینقدر خواسته و ناخواسته بد شدن و بی رحم
بی توجه به حال هم...

مهدیه دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:03

سلام. رمز عوض شده. میشه رمز جدید رو لطف کنی؟

نه رمز عوض نشده همونه. چندبار امتحان کن

ریحانه یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:42

به به. خاله ی دوست. چه عالی. حتما برو.

آره خیلی خاله خوبیه .
۲۰ دقیقه میشه برگشتم. یه ساعتی پیشش بودم

خورشید یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:43

سلام
بهترین ؟
*گوش گیر اسفنجی تری ام * رو توی دیجی سرچ کنین.
اینها خیلی نرمه، توی پروژه های پر سر و صدا استفاده میشه و نرمه.
نوشته یکبار مصرف، ولی میشه شست و خشک کرد و چند وقت استفاده کرد.
احتمالا هونجا بتونین بسته بندی با تعداد زیاد رو با قیمت مناسب بخرین.
الان گرون شده، خیلی ارزون بود.
ما سالهاست توی خونه استفاده می کنیم

سلام خورشید جان
خوبم شکر
آره من مطابق نیاز و مشکلاتم همه چی و همه سایت ها سرچ میکنم . اسفنجی قبلا خریدم ، حالا نتونستم تو وسایلم پیداش کنم ، البته به اندازه این نمونه ای که الان گرفتم صداگیر نیس .
اینی که الان گرفتم پلاستیکی نرم هست . نمیدونم چه جور جنسش رو بگم . اما خشک نیس و گوش رو کیپ میکنه و صدا خفه میشه. البته تو تکون خوردن ها صداها هم شنیده میشه ولی فعلا کارم خوب راه انداخته ... ولی بعد استفاده طولانی مدت گوشام درد میگیرن متأسفانه.
چقدر بد که مجبور بودی سالها استفاده کنی ... چون معلومه به جایی رسیدی که اومدی سراغ این گزینه
خدا صبرمون بده

سمیرا یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 ساعت 01:19

سلام عزیزم. میگم نمیشه با همین خاله دوستت ک بچه نداره زندگی کنی؟

وای دختر لبخندی زدم که نگووو
نمیشه ... یه چیزایی واقعا فقط به تصمیم من و اون شخص نیس . به خیلی چیزا بستگی داره . به این راحتی نیس

همساده شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 23:27

کاش از این به بعد حال دلت مثل وقتی اتود می زنی باشه

مرسی همساده مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد