چُرت عمودی

دیشب تا صبح از سرفه های داداشم نخوابیدم ، بلند شدم بش آب دادم ، فایده نداشت . مشکل دیروز و امروزش نیس ، سالهاست اینجوریه ولی یه شبایی بدتر . از بچگی سینه ش وضعیت درستی نداشت . الان چشمام سوز میده از خستگی و بیخوابی . 

دم صبح هم با خش خش های کاغذ و پلاستیک های کنار خواهرم بیدار میشم . 

هر روز تقریبا قبل ۷ بیدارم.  تا ۸ تو جام میمونم و بعد بلند میشم به جنگ زندگی . 

دلم میخواد الان فقط بخوابم . فقط چشمام ببندم اینقدر خسته م بخدا.  

یعنی تا ۸ خوابیدن و یه خواب نسبتأ آروم داشتن شده یه حسرت برام . 


کتاب رمان انگلیسی رو چند روزه استارت مجدد زدم . امروز که کلا خوابم و غیر یه کلاس خصوصی مجازی که داشتم ، نتونستم کار دیگه ای کنم . 


تونستم چند تا از تایم های خالی قلم چی رو با یه کلاس به زبانکده و یه کلاس خصوصی فعلا پر کنم . البته هنوز جای خالی دارم‌.  قلم چی گفت تایمش رو به هیچ کس ندم . و چون گفتن از تیر کلاس جدید تشکیل میدن به سوپروایزر گفتم خب من با این همه تایم سوخته چه کنم ، حداقل‌ بذارید با زبانکده پرش کنم . اولش با خنده گفت نههههه تایم مارو به کسی نده ، مگهههه نمیخوای دیگه با ما کار کنی!  گفتم چرا میخوام اما اجازه بدید حداقل یه کلاس تا تیرماه بگیرم که تایمم نسوزه و ایشون قبول کرد . کلاس جدید رو هم دیروز استارت زدیم تو زبانکده.  

وای خیلی چشمام خسته ن من برم . 

میرم راه رفته چرت بزنم . 

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1401 ساعت 21:20

آقا اسمش را اشتباه گفتم. دیفن هیدرامین کامپاند

ببخشید گیج میزنم هنوز

باشه عزیزم ممنونم

ریحانه سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:34

من دیدم همسایه جان راهکار دادن، گفتم منم راهکار بدم

همسر من هم سرفه های زیاد داشت. در حدی که حتی خودشم نمیتونست بخوابه. یه دکتری یه چیزی تجویز کرد اصلا آب رو آتیش. باورم نمیشد یه دفعه کامل خوب شه!!!!
قرقره کردن شربت برم هگزین کمپاند. اصلا بری داروخونه بگی شربت قرقره برا سرفه میخوام همینو میدن.
معجزه هست. معجزه. قبل خواب یه مقدار (کم نه ها. زیاد) تو آب حل کنه و قرقره کنه. اصلا عاااالی

مرسی عزیزم حتما بش میگم امتحان کنه امیدوارم جواب بده

همساده دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 20:57

من خودم چون سالها پیش زیاد درگیر سرفه بودم و اونوقتهاخیلی سرمایی بودم و سرما می خوردم ید طولایی در سرفه و درمانش دادم.
اب هویج فراوان
ترک سرخ کردنی ها تا مدتی.
اگه عطاری چهار تخمه( چند تا بذر هست خود عطاری مخلوط می کنه اماده میده )داشته باشه هم بریز توی اب نیم گرم بهش بده.هر دفعه خیلی خیلی کم بریز چون حالت ژله ای پیدا می کنه توی اب از گلو خوب پایین نمی ره.
بجای اب سرد اب خنک بخوره .چون سرما برا اینجور ریه ها خوب نیست..

سرخ کردنی که نگووووو .. قطع نمیشه چه شب چه روز
اهل خوردن دارو گیاهی هم نیس . خییییلی کهنه شده دیگه با این چیزا جواب نمیده . معمولا اوایل سرفه این درمان ها جوابگو هستن نه بعد چندین سال .
آب سرد نباشه نمیخوره خواهر من
متأسفانه روش غذایی درستی نداشته و نداره ، انتخاب هاش اینجور بودن.
مثلا تو صبونه و شام اگه چای بخوره کنارش یه لیوان آب سرد هم هست . یه درمیون از هر کدوم میخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد