تیلوی عزیزم

کلمه به کلمه  پست های اخیرش رو میخونم و میخونم و هی جگرم سوز میده و اشک تو چشمام جمع میشه . 

وقتی میگه پدر جانم ..‌

وقتی اونجوری از عشق شون حرف میزنه . 

درد رو تو حرف به حرف کلماتش حس کردم و چقدر غصه خوردم . چقدر دلم سوخت و بغض کردم که چرا باید تو چنین شرایطی باشه ، چرا باید شاهد از دست دادن عزیزترین شخص زندگیش باشه ‌ . 

من همیشه یادمه که پدر تیلو چقدر همیشه کنارش بوده و چقدر حواسش جمع تیلو بود.  تو کارای مغازه و خرید و هر مشکلی که پیش میومد اولین نفر پدرش بود که کنارش می ایستاد و بارش رو به دوش میکشید.  

و حالا پیام دادم و دعای سلامتی کردم و اون گفت بابام مُرد 

ریختم به هم . 

حال پدر داشتن و نداشتن رو من میفهمم . 

خدا بت صبر بده دوست عزیزم . روح شون شاد باشه . 

خیییلی ناراحتم و ...

نظرات 7 + ارسال نظر
Reyhane R دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 09:25

خیلی ناراحت شدم
خدا خودش صبر بده به تیلو و دلش رو آروم کنه

انشاالله

یک خانم شنبه 4 دی 1400 ساعت 14:35


روحشون شاد

خورشید شنبه 4 دی 1400 ساعت 13:32

سلامم
ای وایی
ان شاءالله مورد لطف و حمت خدا قرار بگیرن و خدا به تیلو و عزیزانش صبر بده

سلام
آمین

رابعه شنبه 4 دی 1400 ساعت 11:39

فقط خدا بهشون صبر بده.

هاله شنبه 4 دی 1400 ساعت 10:54

سلام عزیزم حالت چطوره؟ برای تیلویی جیگرم سوخت من دردش و با تمام وجود درک می کنم منی که در عرض 40 روز پدرم و از دست دادم
چه قدر تلخ و زهرآلوده این رفتن ها
ممنونم که بهمون خبر دادی الهی خودت همیشه تنت سالم باشه و سایه پدر و مادر بالای سرت
غصه خواهرت و هم نخور ایشالله بهتر می شه البته که از خواهر غمخوارتر هم سراغ ندارم

خدا صبرش بده
ممنونم عزیزم

هاله شنبه 4 دی 1400 ساعت 10:36

سلام عزیزم حالت چطوره؟ برای تیلویی جیگرم سوخت من دردش و با تمام وجود درک می کنم منی که در عرض 40 روز پدرم و از دست دادم
چه قدر تلخ و زهرآلوده این رفتن ها
ممنونم که بهمون خبر دادی الهی خودت همیشه تنت سالم باشه و سایه پدر و مادر بالای سرت
غصه خواهرت و هم نخور ایشالله بهتر می شه البته که از خواهر غمخوارتر هم سراغ ندارم

ترانه جمعه 3 دی 1400 ساعت 15:44

خیلی دردناکه.من امیدوار بودم که پیوند کلیه انجام بشه و پدرش خوب بشن.طفلک تیلو☹️

متاسفانه نشد دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد