رویای پولدار شدن

فکر کنم گفتم روزای زوجم کامل خالی کردم که برنامه م با قلم چی ردیف کنم . هنوز کلاسم رسما شروع نشده . دارن ثبت نام ها رو تکمیل میکنن . بعد از بگم چقدر من و خواهرم رفتیم بازار ، مثلا بازارگردی کنیم و شاید من بلوزی مانتویی چیزی بخرم . البته میدونستم که شرایط مالی م خرابتر از چیزیه که بشه راحت خرید کرد ،  شاید اگه حضور خواهرم نبود من همون یه شلوار مشکی و یه کیف دستی رو نمیخریدم.  چون خیلی وقت بود هم واقعا چیزی نخریدم . تو این مدت کرونا اگه پولی اومد دستم یا خرج هزینه های طراحی شد یا نهایتا وسایل بهداشتی پوست و مو که دیگه راه درو نداشتم ازشون .  اون بیشتر خرید کرد هرچی دوس داشت خب اون متاهله و همسرش هزینه هاش میده ، به منم گفت اگه چیزی میخوای بخر من حساب میکنم فکرش نباش ولی من شرایط آدم ها رو خوب درک میکنم و تا لازم نشه زحمتی رو دوش کسی نمیندازم  . 

من همین الانم کلی چیز لازم دارم مثلا لباس خونگی و مانتو .. البته لازم که میگم درحد نیاز نیس واقعا . اما چون خیلی وقته خرید نکردم همه چیزایی که دارم دیگه زیادی تکراری شدن . 

حس میکنم ۱۰ میلیون پول لازم دارم که هم بدهی م بدم ،  هم دوره های آیلتس  و زبان پیشرفته  رو شرکت کنم هم برای خودم و چند نفر خرید کنم . 

قسمت رویایی :


ولی من برم قلم چی پولدار میشم ... حتما همینطوره ... حتما راه های  زیادی برام باز میشه ، و چون شدت شرایط کرونا کمتر شده حتی میتونم برم خونه ها برای کلاس خصوصی.  شاید هنوز ته دلم ناراحتم که مدیریت  رو قبول  نکردم اما به این راه هم دلم روشنه . یکی از نیروهای قلم چی که قبلا همکار ما بود تو زبانکده، اسمش رو میذارم الهه که دیگه هی نخوام معرفی کنم  ،  بم زنگ زد گفت نگران هیچی نباش خودم اینجا هواتو دارم،  هرچی کلاس خصوصی هم گیر بیاد تورو معرفی میکنم . امیدوارم  واقعا همه چیز به شکل واضح و مشخصی به پیشرفت و تغییر شرایط مالی و روحی من پیش بره.  


راستی شاید همه کامنت ها رو نخونن و بخوان بدونن مامانم برگشت یا نه .. بله روز چهارشنبه بعدازظهر  برگشت . تازه میگفت اگه بخاطر تو نبود دلم میخواست ۱۰ روز حداقل بمونم . 


نظرات 3 + ارسال نظر
هاله شنبه 10 مهر 1400 ساعت 13:27

حتما حتما حتما با کارکردن تو قلمچی پول زیادی به دست میاری مطمئنم حتما جذبش می کنی شک نکن دختر البته الان با این گرونیها هر چی پول به دست بیاد بازم کمه والا
بازگشت قهرمامانانه مادرتون هم به صحنه مبارک

بازگشت قهرمانانه
دارم تحقیق میکنم برای دوره های پیشرفته زبان .. اگه اطلاعاتی داری بیا بالا
خدایا پول زیاد برسون

غزل سپید جمعه 9 مهر 1400 ساعت 14:00

سلام عزیزم...
حتما راه خوبی جلوی پات باز میشه. شک نکن.
متاسفانه اینقدرررر همه چیز گرونه که اکثر افراد جامعه حتی اگر خرید هم میکنند یک چیزی ته دلشون شور میزنه یا لذت خرید رو کم میکنه. باز آفرین بهت که روی پای خودت هستی و واسه علاقه مندیت خرج میکنی، حالا هرقدر از دستت برمیاد.
مامان هم شاید واقعا دیگه توانی براشون نمونده بوده ولی می‌تونستم حست رو بفهمم تا حدودی.بازم دمت گرم بابت صبوریت

سلام غزل جان
مرسی عزیزم. امیدوارم روزگار همه مون رو به بهبود شرایط باشه از هر زاویه و دیدی که باشه

مامان فرشته ها جمعه 9 مهر 1400 ساعت 12:02

من همیشه میخونمتون ولی خاموش منم سختی زیاد کشیدم اما توی وبلاگم راحت نیستم که بگم یکی از شغل های که کار همیشه براش هست رشته های پرستاری و‌کمک بهیاری هست کهبنظرم الان مرتب دوره اموزشی کمک بهیاری برگزار میشه یه سرچ کن یعنی شما مدرکش که اموزشش یه ساله هست بگیری میتونی کلی درامد داشته باشی بخاطر تزریقات و ...البته نمیدونم روحیه اش داری یانه که بنظر میاد با توجه به مراقبت از دو بیمار توانایی و روحیه اش رو داشته باشی تو نیاز به یه سفر داری از ته دل ارزو میکنم به زودی یه سفر جذاب رو تجربه کنی من نمیدونم چقدر اعتقاد داری اما من به خوندن حدیث کسا برای رفع غم ها و مشکلات اعتقاد دارم البته اگر تنبلی نکنم

ممنون که همراهی میکنید و میخونید .
درباره تزریقات که اگه بخوام برم بازم زمان زیادی باید پای کار بذارم ، البته نمیدونم واقعا تو شهر ما چنین شرایطی هست یا نه . اما من باوجود اینکه خیلی رشته های پزشکی رو دوس داشتم اما با زخم و خون به سختی ارتباط برقرار میکنم به حدی که حتی وصف اون زخم و خون تمام دل و بدنم رو ریش میکنه . البته اونموقع ها که میخواستم کنکور پزشکی بدم اصلا چنین شناختی از خودم نداشتم صرف دوس داشتن بود فقط .
ولی بعد ورق برگشت و ریاضی خوندم به اجبار و بعدش با علاقه رفتم سراغ رشته زبان به عنوان رشته تحصیلی و شغلی م .
آخ گفتی سفففففرررررر
درباره حدیث و دعا ، نمیدونم چی بگم هرچی گفتن من امتحان کردم ولی هنوز هیچ کدوم جواب نداده کسی گوشی برنمیداره اصلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد