حرف بسیار است و تن خسته

مامانم از شنبه رفت خونه پدربزرگم.  البته پدربزرگ مادربزرگم  رحمت خدا رفتن و خاله مجردی دارم که تنها زندگی میکنه . 

مامانم گفت خسته م و دیگه تحمل ندارم .. میخوام چند روز از خونه دور باشم و استراحت کنم . 

گفت میدونم بت فشار میاد .... اما استراحت خودش رو ترجیح داد به موندن . 

چی باید بگم که مدیون نشم . 

ازش ناراحتم . مگه این بچه ها رو من زاییدم  که هرطور شده  باید به دندون بکشم و اون بره مرخصی . 

من همیشه به هرکسی یه حقی میدم ، و میذارم مطابق میلش رفتار کنه چون نمیخوام ظالم باشم تو قضاوتم .


از صبح تا شب ریز و درشت کارا افتاده رو من . 

با این مشغله ها ، فکر کنم تا یه مدت طولانی طراحی نکنم . 

خوبه ثبت نام نکردم وگرنه الان  از حرص عقب موندن کارم دیوونه میشدم ‌.


این وقفه طراحی  برام  خوب بود ، هم فشار کارم کم کردم هم فرصت کردم بیشتر کتاب های زبان بخونم . هفته پیش یه کتاب رو تموم کردم.  میخوام یه کتاب تخصصی  دیگه رو شروع کنم . 

ولی هنوز کتاب باشگاه پنج صبحی ها تو دستمه و حتی به ۵۰ صفحه نرسیدم . 


نظرات 4 + ارسال نظر
ترانه جمعه 9 مهر 1400 ساعت 05:44 http://taraaaneh.blogsky.com

منهم فکر میکنم اگر بشه تو هم چند روزی مرخصی بگیر از کار خونه و مهمون کسی بشو مثلا همین خاله ات که میگی

ترانه جان اصلا دوس ندارم خونه هیچ آشنا و فامیلی برم . چون تفاوت فقط در چاردیواری هاست نه فضای فکری اون آدما
من علاوه بر جسمم نیاز شدیدی به استراحت فکری و دوری از دغدغه های خانوادگی دارم

مامان فرشته ها جمعه 9 مهر 1400 ساعت 05:40

به نطرم میاد تو هم مثل من فکر میکنی من اینطوری بودم که انگار اگر من مسئولیتها رو قبول نکنم هیچکی دیگه نمیتونه انجام شون بده ببین تو هم به اندازه بقیه افراد خانواده باید برای زندگی کردن وقت بزاری فکر کن همین الان موقعیت ازدواج داشته باشی بالاخره از خونتون میری باید به بقیه افراد خانواده بفهمونی که قرار نیست همه کارها رو‌شما انجام بدید بنظرم اگر بقیه درامد بهتری دارند حداقل دنگی پول روی هم بزارند یه نفر کمکی بگیرند تا یه روز درهفتهذحداقل شما واسه خودت باشی من میدونم یه دختر تو خونه باشه چی میشه نمونه اش زیاد دیدم متاسفانه فقز فرهنگی هنوز زیاده و‌بعضی مواردش رو با پوست وگوشتم لمس کردم الهی روزهای روشنی در انتظارت باشند

سلام مامان فرشته ها
از اسم تون به نظر میاد فرشته دارید... الهی خدا فرشته هاتون رو سالم و شاد براتون حفظ کنه .
بله داد از فقر فکری و فرهنگی . خیلی راجب این چیزا حرف زدم هم اینجا هم تو خونه . گره بسیار است .

رابعه پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 16:26

به نظرم وقتی مامانت اومد شما برو مرخصی به چیزی هم فکر نکن.

مامانم اومد ولی من فعلا سرکارم. دلم یه جای غیر از فامیل و آشنا میخواد

رها چهارشنبه 7 مهر 1400 ساعت 21:57

رهاجون کاش تو هم میتونستی وقتی مامانت برگشت به خودت مرخصی بدی روش فکر کن

کاش عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد