دیروز من فقط یه کلاس داشتم ،  خانم منشی پیام دادن که حالم خوب نیس و نمیام .. کلاست رو کنسل کن . 

قبلا من برای یه کلاس همکاری میکردم و تو انبار برگزار میکردم . ولی  دیگه نخواستم خودم رو بخاطر اونا  اذیت کنم . هرچند برای برنامه‌های  جدیدم  تو محل کار جدید ،  باید زودتر کلاسای اینور رو جمع کنم ، ولی دیگه اهمیت ندادم.  

اولین کلاس تو قلم چی پایه نهم برای روز چهارشنبه قراره شروع بشه . 


وقتی منشی گفت نمیام منم فرصت رو غنیمت دونستم و رفتم خونه یکی از دوستام ، ایشون دو دوز را زده منم که تازه کرونا داشتم ، و این کمی خیالم رو آسوده می‌کرد.  دو ساعت پیشش موندم و کلی با هم حرف زدیم ، کلی سرحال اومدم و انرژی گرفتم . بدون استرس نشستم و آروم بودم ، بعد هم اومدم  خونه . از کرونا تا حالا فرصت نشستن با یه دوست رو نداشتم و واقعا بم خوش گذشت.  



نظرات 2 + ارسال نظر
غزل سپید یکشنبه 4 مهر 1400 ساعت 09:00

بهترین کار رو کردی...
ساره جان من واقعا خوشحال شدم که توی کارت تغییر و جا به جایی انجام دادی... آدم بعضی چیزها در اختیار خودش نیست و نمیتونه عوض کنه، دیگه بعضی چیزها رو که میشه عوض کرد اصلا تعلل جایز نیست.البته منم یک زمانی منسجم جایی کار میکردم می‌فهمیدم شرایطت رو و اینکه طول کشید تا تصمیم بگیری ولی من یک آخیشششش گفتم وقتی فهمیدم محیط و شرایط کارت رو تغییر دادی.
خودت حتما میدونی ولی منم بهت بگم که دیگه کامل حواست باشه اینجا بخاطر دیگران خودت رو اذیت نکنی، بگذار از اول شأن و جایگاهت مشخص باشه، به موقع حقوق و مزایا بخواه، به موقع مرخصی بگیر،تعامل سر جای خودش، حفظ حقوقت هم جای خودش.
ربطی به کار شما شاید نداشته باشه اما یادمه اولین بار که توی یک شرکتی کار میکردم مثلا واسه یک کاری خودم کشتم زود تموم کردم تحویل دادم، مهرداد بهم گفت ببین اگر این کار بیشتر زمان لازم داشت و تو زود تحویل دادی، اینا دیگه از این به بعد اینجوری ازت کار میخوان، توقعشون می‌ره بالا الکی و این ذهنیتی هست که تو خودت به اینا دادی.
فقط می‌خوام بگم تو هستی که میتونی ذهنیت اونها رو بسازی ...
خیلی برات خوشحالم عزیزم.لیاقتت بهترین هاست. امیدوارم در هنرت هم اتفاقات خوبی برات بیفته.

سلام عزیزم
کاملا درست میگی . من تو محیط جدید باید بتونم در چارچوب وظایف خودم بهترین باشم بدون اینکه از خودم بیشتر از حد مایه بذارم . چون واقعا سالها تو محیط فعلی اذیت شدم .
ممنونم عزیزم

ترانه شنبه 3 مهر 1400 ساعت 04:54 http://taraaaneh.blogsky.com

خوشحالم که در کنار دوستت بهت خوش گذشته و و همیشه خوش باشی ساره جان.

قربان شما ترانه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد