خرکیف


میخوام یه کم از خرکیف شدنم بگم براتون .

خودم خنده م میگیره.  برای منی که همیشه گیر بدو بدو برای همه بودم خیلی شیرینه که یه جا بشینم مثلا اتاقم باشه و مسئولیتی گردنم نباشه . برای اولین بار تو عمرم دیشب ساعت ۱۰ چرتم گرفت،  بدون نگرانی و انتظار  اومدن داداشا برای خودم خوابیدم . چه کیفی داشت . 

از چه آزادی های فکری میشد رها باشم ، حتی به همین کوچکی . 

دیشب نتونستم خوب بخوابم تا صبح ، با اینکه ۱۰ شب خوابم برد ولی بعدش ریخت به هم . 

مامانم برام غذا جدا میاره،  من دلم اونقدری میسوزه که تا بخوام تشکر کنم بغض خفه م میکنه . اصلا آماده خوری یاد نگرفتم.  

برام میوه میاره ،، گاهی هم که شرایط خودم جور نباشه دمنوش برام درست میکنه . 

فکر کن بخواد تنهایی اون همه کار انجام بده . ناراحته و حس تنهایی میکنه . 


من تو اتاق گاهی خسته میشم اما چاره ای نیست.  یا تو گوشی هستم بیشتر وقت یا لپتاپ.  

دارم با همکارام یه چیزای آموزشی پیشرفته برای زبان و آموزش اون ، یاد میگیریم و به تجربه های جدید رسیدم . اینم یه فرصته که نباید بسوزه. 


اون کلاس آموزشگاه  هم تموم شد . همین دو جلسه تو خونه خیلی سخت بود برگزاری ش . راحت شدم.  

بقیه هم موندن تا قرنطینه م تموم بشه . 



نظرات 5 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 21:43

ساره جان امیدوارم بهتر شده باشی

خوبم عزیزم

نفیسه چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 16:38

آفرین آفرین همین فرمان برو جلو.... استراحت بیشتر مساوی سلامت بیشتر که به نفع همه هست

بله همینطوره عزیزم خوبی توووو

ترانه سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 07:40 http://taraaaneh.blogsky.com

ساره جان. تا میتونی استراحت کن و از این شرایط استفاده کن.
مطمئنم که الان همه قدر زحمات تورو بیشتر از قبل میدونن.
امیدوارم که زود زود خوب بشی عزیزم

مرسی عزیزم. بله درحال استراحت هستم شکر خدا .
بله انشاالله همینطوره
شما هم مراقب خودتون باشید

غزل سپید دوشنبه 8 شهریور 1400 ساعت 20:51

ای جان...درسته مریض شدی ولی حس خوبیه که داری آزادی های کوچک رو به کیف مینشینی عزیزم... من شک ندارم واسه این همه مهربونی، این همه زحمت یک روزی، یک جایی یک کیف بزرگ به انتظارت نشسته. امیدوارم هر چه زودتر حسش کنی.
آفرین که توی همین شرایط هم از فرصتت استفاده میکنی. ازت باید بیاموزم
به هر حال که مسلما هیچ چیز به اندازه سلامتی مهم نیست و امیدوارم زود زود خوب بشی. خدا به مامان هم قوت بده

قربونت عزیزم
انشاالله انشاالله

رابعه دوشنبه 8 شهریور 1400 ساعت 14:09

سلام به نظرم بد نیست که همه بفهمن و بدونن چقدر مفیدی حتی مامانت بعدم ببخشید میشه دلت برا کسی نسوزه فعلا سلامتی و استراحتت از همه چی مهمتره دوست عزیز نمیخوادم خیلی بگی خوبی کرونا بدبختانه فریبنده است.

رابعه عزیزم ...
آره خب حتما متوجه میشن .
امیدوارم همه سلامت باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد