قرنطینه بودن یا نبودن

من نسخه جدید قرنطینه  رو  دادم  بیرون  این چند روز  . 

واقعا دارم عصبی میشم دیگه کم کم . 

حال عمومی م خوبه ، خدا رو شکر هنوز علائمی نشون ندادم . با چند نفر کادر درمان صحبت کردم گفتن بهتره برم پی سی آر بدم آزمایشگاه که مطمئن  بشیم. 

مثلا قرنطینه  هستم اما فعلا فقط آشپزی نکردم و جارو ... اووووفففف...

وگرنه هی میرم میام . 

دستکش به دست کارا میکنم . و هر جا میرم الکل میزنم .

انگار باور نکردن کرونا دارم .

دمنوشم خودم درست میکنم و هرچی لازمه خودم برای خودم انجام میدم . 


خیلی گرمه و حس خفگی میکنم وقتی تو اتاق آخری هستم . 

سعی میکنم استفاده مفید کنم از تایمم  ولی اذیتم . 


احتمالا فردا برم تست پی سی آر بدم خیالم راحت بشه . که اگه منفی باشه خودم رو از این قرنطینه عذاب آور نجات بدم . 


دوستام حرص میخورن میگن خودت به مریضی بزن باور کنن . من حتی بلد نیستم فیلم بازی کنم . تقصیر این دلِ که عادت کرده به سرویس دهی و میسوزه اگه کار کسی بمونه . 

من با همین اوضاع  باید کار خواهرم بکنم و و و . 


چی بگم دیگه ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
غزل سپید شنبه 6 شهریور 1400 ساعت 14:34

متاسفانه آدمهایی که همیشه حاضر و آماده برای کار و کمک هستند بقیه دیر باور می کنند که واقعا اونها هم ممکنه مریض بشن یا کم بیارن... کاش فقط منفی باشی...مریض نباشی.
اون سری چه تستی دادی ساره؟ همین PCR نبود؟

من تست سواب بینی دادم البته اونم انگار پی سی آر حساب میشه
فرق شون تو آنتی بادی بودن یا ویروس یابی شون هست
گیج شدم خودم
من تستم یه سواب تو بینی کردن و نیم ساعته ج دادن
ولی اون نمونه حداقل ۲۴ ساعت جواب طول میکشه

البته دقت ای کیت های رپید هم میگن بالاست
چه میدونم..
نمیرم دیگه تست . ادامه میدم قرنطینه رو و فیلم بازی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد