دست خیر و کار بیشتر

این چند روز خیلی شلوغ پلوغ بودم ، یه جورایی بیشتر از هر روز . 

سفارش دوم مشتری عزیزم رو دیروز تموم کردم و امروز از صبح که بیدار شدم تا ۱۱ مشغول فراهم سازی و انجام کار بسته بندی ش بودم که پست کنم بره شیراز.  و پست کردم رفت ، مبارک شون باشه . 


خبر خوب اینکه یه سفارش دیگه هم از تو شهر ثبت شد ،  و خدا رو شکرررر . همون که گفتم دایرکت پیام داد ولی هنوز مشخص نیس چون هزینه نپرسید،  ایشون هم شیرازی هستن ولی مشغول به کار تو ماهشهر و تو خوابگاه زندگی میکنه. 

و من اینگونه است که بیشتر عاشق شیراز و مردمونش میشم. 

میخواستم امروز کار ایشون رو  شروع کنم . اما دیروز و امروز از زمان بندی م کمی عقب افتادم درنتیجه رفت برای فردا صبح انشاالله.  


پسر باشگاه دارمون که قبلا یوگا میرفتم و با مادرش دوستم ، هم یه سفارش داده تو سایز ۵۰ در ۷۰ ، و اون کار بزرگتر از کارای سفارشیه . درواقع اندازه تابلوهایی هست که برای آموزش با استادم کار کردیم و چالشش بیشتره. 

منم خب قبول کردم و ایشون گفتن شما به محض اینکه بگید من هزینه پرداخت میکنم.  من گفتم یه سفارش تو نوبت دارم تا تمام بشه کار شما رو شروع میکنم .

و ایشون گفتن من چند تا کار دیگه هم میخوام پس نوبت های بعدی رو هم برای من پر کنید . وااااای... 


پس باید با سرعت و صد البته دقت بیشتر کار کنم . این روزها بیشتر از روزای قبل از خدا میخوام کمکم کنه .

برام دعا کنید که خدا کمکم کنه .

دعاگوی همه تون هستم . 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرو سه‌شنبه 24 فروردین 1400 ساعت 07:43

خیلی عالیه عزیزم موفق باشی
منم پیج فروش شمع دستساز دارم
@hirsa_handmade
اگر دوست داشتی همدیگرو فالو کنیم

سلام مهرو جان خوبی
موفق باشی عزیزم
بله حتما با کمال میل

ریحانه دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 19:29

ای جانم انشالله همیشه سرت به شادی شلوغ باشه و رزق و روزی عالی نصیبت بشه عزیز دلم

ممنونم عزیزم
الهی سلامتی و دل شاد نصیب تو و خانواده ت باشه

ژاله دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 16:29

موفق باشی

مرسی

عابر دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 13:29

سلام. چقدددر خوب . موفق باشی، آفرین به زمان بندیت

ممنونم عزیزم

مریم دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 12:51

سلام خیلی خیلی خوشحالم و تبریک میگویم چشم بد از شما دور و همیشه موفق

ممنونم مریم جان عزیزم
فدای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد