یه سبد توت فرنگی

همین حالا دلم یه سبد پر توت فرنگی  قرمز و شیرین و خنک خواست ..‌

معمولا هوا به گرما که میره بعد از خواب ظهر هوس چیزای شیرین و خنک و آبدار میکنم ، هندونه ، گیلاس و ..‌.

خب اگه میتونستم  میپوشیدم میرفتم میخریدم . 

ولی ...


ترجمه دیروز نزدیکای غروب تموم شد .

امروز نشستم پای سفارش .

حس میکنم هنوز آمادگی ثبت نام برای کلاس طراحی و تابلوی سوم رو ندارم ، اما استادم مدل داره میفرسته که انتخاب و شروع کنم . البته برای کنترل و رفع اشکال سفارش هام احتیاج به ثبت نام دارم  درنتیجه  خیلی عقب نمیافته و ثبت نام ‌میکنم.  

یه مدل پیر ، کودک ، مجسمه و حیوان ، جزو تابلوهای  آموزشی هستن که من برای اتمام دوره م باید همه رو کار کنم . 

خودمم دلم نمیخواد عقب بندازم که زودتر تموم بشه و دیگه برای خودم مستقل بشم و نیاز به آموزش نداشته باشم . 



نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 14:32

افرین به تو همین فرمون برو جلو

ممنونم

هاله یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 11:34

سال نو مبارک باشه خانم هنرمند و بااستعداد. از خدا می خوام سالی پر از خوشی و آرامش پیش روت داشته باشی چون لیاقت بهترین ها رو داری

ممنونم هاله جونم
منم آرزو میکنم بهترین ها برات پیش بیاد

تیلوتیلو شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 18:46


موفقیت و پیشرفتت خبلی قشنگ و شیرینه
کیف میکنم از اینهمه پشتکار و تلاشت

مرسی عزیزم

پرنده گولو شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 17:06

سلام
سال نو مبارک
خیلی وقت بود میخواستم به شا بگم من واقعا شما و استعدادتون رو تحسین میکنم
واقعا معرکه اید

سلام پرنده گولو عزیز
سال نو شما هم مبارک باشه عزیزم
شما خیلی محبت دارید قربان نگاه تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد